Er virkelig dette så ille blitt gjort de siste to tre sesongene av sommerhytta.

 

 

 

Jeg ser ikke problemet å sette i gang en spleis for Anna og Jone for at de ikke vant sin hytte det ble jo gjort for dem i fjor som tapte på målstreken og året før det, så hva er egentlig problemet det er jo ikke dem selv som har startet denne spleisen det er noen som så dem som vinnere og virkelig vil hjelpe dem så de får kjøpt seg en hytte i framtiden.

 

Så hvorfor skal de få så mye dritt for at det er opprettet en spleis for dem, ja det var veldig ujevnt når det gjaldt kunnskap om oppussing og snekkering og bruk av verktøy i år. Men det er det produksjonen og uttak av deltakere som må ta på sin kappe ikke deltakerne selv, de bare meldte seg på å ble tatt ut til å bli med det er i allefall min mening.

 

Spleisen ligger her: https://spleis.no/178449

 

Jeg ville bare si min mening i denne saken ikke noe mer enn det, ikke gi noe det var ikke det som var meningen med å dele den. Dere alle har sikkert fått med dere klage stormen rundt denne og rundt de to som den er opprettet for.

6 kommentarer
    1. jeg er enige med deg ,dette er ikke noe Anna og Jone har startet selv og det er frivillig å gi ,som jeg komenterte der noen klagde og skrev styggeting ,det virker for meg som att mange rett og slett er sjalu for att noen ønsker noe godt for det unge paret som jeg mener burde vinne ,er så utrolig skuffet på han Finn som hele tiden skrytte av nettopp Anna og Jone sitt arbeid,han endatil felte noen tårer for att han ble så rørt ,så ombestemmer han seg på målstreken det var dårlig gjort det

      1. Ja det er frivillig å gi, jeg er enig med deg at folk er nok sjalue på at noen ønsker disse to unge menneskene noe godt forstår ikke hvorfor.

        Jeg også mener at de var de beste og skulle ha vunnet, Finn skuffet meg også hva tenkte han på står å gråter for han syntes dammen var så fin og at de er så unge og forstår tomta si så godt.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg har fått dette med meg, men det er ikke noe jeg støtter. Det er delte meninger leste jeg på Facebook. Vel, de får nok råd til en hytte en gang i fremtiden. Jeg stusset litt på at de ikke klappet når andre vant ukeskonkurranse eller fikk en hammer. Blir det startet Spleis når en taper 71 grader nord, eller Farmen? Kos deg med fotball. Klem til deg fra meg selv om vi ikke alltid er enige!

      1. Nei jeg støtter ikke denne spleisen jeg heller men det fins grenser for hva voksen mennesker får presset ut av seg i kommentarfeltene. Ja de får nok råd til en hytte i framtiden og jeg ser hva du mener med det at de ikke engang klappet for andre som vant konkurransene og finalen, de har jo lov å være skuffet da.

        Nei det blir ikke startet spleis for taperne i 71 grader nord eller farmen har ikke lagt merke til det.

        Koser meg med fotball i kveld også.

        Kan jo ikke alltid være enige.

        Klem fra meg til deg.

    3. Det er helt frivillig å bidra og hun som startet dette ville bare hjelpe dem. Ikke vondt ment. Så skjønner ikke at folk skal bli så sinte…
      Klem til deg.

      1. Ja det er helt frivillig å gi på slike spleiser ja hun ville jo bare hjelpe dem. Så jeg ser ikke noe galt i det, så jeg skjønner ikke hvorfor folk er så sinte og kommer med trusler. Og det er jo godt voksne mennesker som kommer med både hets og alt mulig at det går an.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg