Dagen i dag har vært fin den, utenom regnet da.

 

 

 

Det har regnet så det har sprutet men eller så har alt vært bra, var å handlet litt sånn at maten er i hus denne uken. Så ringte venninnen min å lurte på om jeg ville ha kaffe og skravle litt, lurte også på om jeg kunne handle litt for henne. Selvfølgelig gjør jeg det for da føler jeg at jeg gjør noe godt for noen, å det er så godt å få lov til å gjøre noe for noen ikke minst.

 

Da jeg kom hjem så lå det beskjed at det var en pakke til meg som ligger å venter på posten, jeg gikk med en gang for å hente den. Å gjett om jeg ble glad for der var det mange fine ting og brev så nå har jeg tatt de syv første fra adventskalenderen, nam nam det var sjokolade biter kort og brev fra en av mine lesere. Jeg takker så mye kommer bilde av tingene i morgen for lysforholdene inne etter mørket har lagt seg, å da blir det så dårlige bilder.

 

Da jeg var på vei nedover så fant jeg bankkortet til en ung gutt som jeg ringte kundeservice til banket for å høre hva jeg skulle gjøre, fant ikke telefonnummeret til gutten for hadde jeg funnet det så hadde jeg ringt gutten selv. Jeg skal gå ned til banken her nede i byen å levere det der, å da får en 100 kroner i dusør når en leverer bankkortet der. Det viste jeg ikke men i disse tider så må man be om ett møte med en rådgiver i banken for å få levert det, men det  ble gjort av henne som jeg pratet på kundeservice for meg. Da skulle en fra banken ringe meg i morgen med tidsrommet jeg skulle komme.

 

Nå skal jeg se på håndballkampen mellom Norge og Romania, det er en kamp som burde gå i Norges favør for Romania har spilt så som så de siste kampene. Heia Norge alt for Norge med håndball jentene våre.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det ble en veldig spennende kamp, litt for spennende men det gikk jo bra til slutt.

        Jeg syntes det er godt å kunne hjelpe henne, for da føler en at en er til nytte for noen.

        God natt til deg også.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg