Dagen i dag har da vært bra den, regn og sol om hverandre.

 

 

 

Ja dagen startet fint den med sol og alle greier, men utpå dagen begynte det å styrt regne ja ja man får jo ikke blitt annet enn våt. Jeg var på tur da det startet å regne å det regnet ikke bare litt det styrtregnet, men som sakt en blir ikke mer enn våt så det går jo bra det.

 

Nå i ettermiddag så fikk jeg litt mat på døra, og veit du det gikk greit å ringe å få pengene mine i dag. Men jeg må jo være mer enn forsiktig for dette skal jo holde fram til mandag den 31 mai, ja  ja det må jo bare gå det også.

Har sett på sommerhytta og nå er det fotball kamp mellom Rosenborg og Brann, jeg er litt over gjennomsnittet glad i fotball eller sport i det heletatt så nå blir det mye på meg i sommer og ikke noe mindre på vinteren ja ja sånn er det bare.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen fine du. Været er ikke stort å gjøre noe med, men du pleier å kle deg etter været. Litt sol og overskyet her. Skal nå bevege meg til butikken mat må en ha. Ellers mye i fryseren. Kjøper litt mer grønnsaker. Godt at du fikk noe på døra i går, og penger. Trygden kom ekstra tidlig i mai, og det er man ikke så glad for. Det skal jo vare til neste utbetaling. Da har vel pensjonen gått litt opp ettersom jeg har forstått. God helg og pinse til deg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg pleier å kle meg etter været men når det er dritt vær hver dag da lar jeg det være, da er det bedre å være inne da gidder jeg ikke lenger.

        Jeg skal også bevege meg i butikken og handle inn noen få ting som knekkebrød.

        Ja trygden kom inn tidlig men det behøver ikke jeg tenke på for jeg ser ikke trygden min jeg, får fastsatte tilmålte kroner pr uke sånn er det bare.

        Ja den går vel litt opp neste måned både trygden min og din det pleier den hvert år å gjøre.

        Ønsker deg en riktig god helg og pinse. Godt det er siste helligdags helger er ikke så glad i de dagene.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg