Nå har jeg fått karret meg til og skrive innlegget om hvem som vant ukens blogg.

 

 

 

Jeg hadde for noen uker siden en ukens blogg gående, har ikke fått karret meg til å skrive dette innlegget før nå. Hadde to på meldte så begge får nå en liten omtale om bloggene, begge er så fine blogger så jeg ville ikke skille på ukens blogg og leser sånn er det bare.

 

Den første bloggeren jeg vil skrive om er ei ung kvinne på 27 år fra Bærum som er medisinstudent i polen, og som deler sine tanker og følelser rundt det og være kronisk syk.

 

Hun skriver så godt og det er mye i enkelte innlegg jeg kjenner meg igjen, alt utenom det at jeg trenger ikke og prestere som medisinstudent i tillegg. Dette er en av mine nye bloggere som jeg leser veldig ofte innleggene til.

 

Dere burde ta en titt på denne bloggen her http://helenececilia.blogg.no 

 

 

Denne bloggen blir skrevet av ei dame på 37 år fra Stavanger. Hun fikk cøliaki i voksen alder, hun elsker og eksperimentere på kjøkkenet. Hun har også barn med mange allergier, hun elsker håndarbeid spesielt strikking hun strikker mye.

 

Denne dama har mange gode oppskrifter på sin blogg, jeg prøvde de gluten frie brownisene hennes og de er bare helt nydelige samme med pizzaen.

 

Dere burde ta en titt på denne bloggen her  http://fruglutenfri.blogg.no 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

6 kommentarer
    1. Tusen takk for fin omtale:-)
      Du har også en fin blogg og jeg leser den hver dag! Ha en fin kveld 🙂

    2. Fruglutenfri: Det skulle bare mangle for du gir meg mye hjelp, når det gjelder oppskrifter som er glutenfrie for dem er det ikke altfor mange av. Da mener jeg gode og smaksrike oppskrifter.

      Og tusen takk for at du syntes at min er fin også.

      Klem fra meg og Elvis.

    3. Toril sin hverdag med musikken: Jeg har det for å sette andre blogger på kartet, dette er blogger som jeg leser daglig med mange flere selvfølgelig. Ja jeg syntes det er veldig koselig og ha disse ukens blogg innleggene, skal prøve og ha det annen hver uke.

      Ønsker deg og dine en riktig god og fin kveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg