Ja så ble det en rein herre finale i skal vi danse, siste jente og blogger røyk ut i dag.

 

 

 

Ja da er det ikke flere jenter og heller ingen bloggere igjen i skal vi danse, og de to som er igjen har jeg sett på som kom til å nå langt. Han Einar fra Bergen har vært en av mine favoritter, ja og så kom han til finalen og det gjorde han Jan Gunnar også det er kjempe kjekt at det er en ren herre finale i år for da er vi sikret en herre vinner i år.

 

Flinke er de også jeg håper jo på at det er han Einar som vinner, men vinner ikke han så er det en fotballspiller som vinner det er fint. Så nå blir det bare og vente til Lørdag og se på finalen, jeg får leve i spenning og bare vente men min magefølelse sier at det er Einar som vinner så da får dere bare vente og se.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

5 kommentarer
    1. Hei,hei,Aud Marit og god søndag 🙂
      Jeg var aldri noen fan av SofieElise og jeg hadde på følelsen av at hun kom til å trekke seg.Hun ville nok heller trekke seg med en eller annen mer eller mindre troverdig forklaring enn å vise seg som en dårlig taper.Dessuten tabbet hun seg litt ut ang.uttalelser om sin avdøde venn.
      Jeg var heller ingen fan av Thea så det var greit at hun røyk ut.Både SofieElise og Thea var storfavoritter på et tidspunkt.
      Jeg har hele tiden hatt stor tro på de tre som sto i semifinalen i går,jeg har hele tiden hatt et lite håp om at Martine ville vinne finalen,men nå som hun røyk ut så håper jeg selvfølgelig at Einar vinner.
      Av de to som kom til finalen er det nesten umulig å velge,de er så flotte folk begge de to mannfolka.Men Einar er tross alt bergenser og vi bergensere er kjent for å holde sammen.
      Ha en flott dag i dag 🙂
      Jeg må sove noen timer etter nattevakt i natt.
      Klem fra synskepeggy.

    2. Etter Sophie Elise gikk ut så har jeg ikke sett på “Skal Vi Danse”, for hun var min soleklare favoritt. Ingen av gutta som er igjen er noen av mine favoritter, for jeg synes de er like stokk stive begge to i bevegelsene sine 🙂 Som om jeg ikke hadde gjort det samme 🙂 Ha, ha, ha 🙂 Jeg skal se finalen neste uke, men det kommer på ett fett hem som vinner.
      Jeg så ikke på i går, for mannen min og jeg var på korfest 🙂
      Ønsker deg og Elvis en kjempefin søndag <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Toril sin hverdag med musikken: Ja etter at Sophie Elise trakk seg så hadde jeg ingen favoritt, men så syntes jeg Einar har blitt bedre og bedre.

      Ønsker deg og dine en kjempe fin søndag.

      Klem fra meg og Elvis.

    4. Livet mitt som klarsynt.: Min soleklare favoritt var Sophie Elise, men nå håper jeg Einar vinner hele greia for han har jo blitt bedre og bedre.

      Håper du har fått sovet godt, ønsker deg og dine en kjempe fin søndag.

      Klem fra meg og Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg