Nå har jeg fått karret meg til og skrive innlegget om de som ble ukens blogg.

 

 

 

Bedre sent enn aldri nå kommer innlegget som omhandler dem jeg har trukket ut som ukens bloggere og ukens lesere, jeg har trukket to ukens blogger og tre ukens lesere.

 

Ukens blogg nummer 1: Denne bloggen er ny og en ny følger jeg har.

Dette er en blogg som du kan lese om det og leve med angst, og nå har personen bak bloggen begynt å skrive om det å være pårørende til en med angst lidelser. Bloggen er en rørende og opplysende, du får også tips om hva som er fint å gjøre ja komme seg ut i naturen det er en fin terapi.

Ta en titt da vel og det kan du gjøre her anonymangster.blogg.no

 

Ukens blogg nummer 2: Dama bak denne bloggen er ei dame på 41 år fra Sveio, hun er ei av mine nyeste følger. Hun startet bloggen i mars dette året, hun har noen morsomme og varme innlegg. Dere burde gå inn på bloggen hennes og lese selv og det kan dere gjøre her veronicarona.blogg.no

 

Ukens leser nummer 1: Hun er ei sprudlende dame på 48 år fra Stavanger. Når du går inn på bloggen hennes så får du lese og se mange fine bilder som hun tar på sine turer. Hun skriver veldig levende at du nesten tror at du er med selv, du får lyst og reise ditt selv for og se det selv.

Ta en titt innom bloggen hennes her stavangerinmyheart.blogg.no

 

Ukens leser nummer 2: Dama bak bloggen er 25 år og kommer fra Modum. Hun har en veldig fin og oversiktlig blogg, mange fine bilder og skriver så levende at du tror du er med i hennes og hennes nydelige hunds liv.

 

Ta en titt innom bloggens hennes her www.cathrineruth.blogg.no

 

Ukens leser nummer 3: Dama bak bloggen er 37 år og kommer fra Sarpsborg, hun er skilt og er mor til tre gutter hennes yrke er sykepleier. Hun har en kjempe fin blogg med gode tekster og fine bilder.

Ta en titt innom bloggen hennes her www.leaskrok.no

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Sølvi waage: Skulle jo bare mangle, jeg trives veldig godt inne på bloggen din. Den er så fin å være inne på, leser hver dag er bare så dårlig til å gi tegn på at jeg er eller har vært innom.

      Det var koselig at du syntes det var en fin omtale, den kom rett fra hjertet.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    2. Det var kjempebra ukens bloggere du har valgt 🙂 Stavanger in my heart er den bloggeren jeg kjenner mest til, og hun er en kjempeflink blogger som jeg leser fast.
      Takk for tips til to andre bloggere å lese. Det er kjempeflott med gode tips 🙂
      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin kveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Toril sin hverdag med musikken: Jeg også leser hennes blogg fast, de fire andre har jeg begynt å lese de to siste ukene, det er kjempe bra blogger det også.

      Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    4. Lea: Bare koselig det, jeg syntes det fint og fremheve mine lesere. Og jeg mente det jeg skreiv om bloggen din, jeg leser den hverdag men jeg er ikke så flink til og sette spor etter meg som og kommentere.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg