Det er dem som truer deg til taushet som har et problem og ikke du..

 

 

Jeg har sett meg dritt lei på folk som tror de har retten på sin side, ved at de kan sitte bak tastaturet og true folk til taushet. Det er ingen som skal klare å gjøre det med meg lenger, jeg kommer til å skrive det jeg vil når jeg vil. Det er enkelte bloggere og lesere som ber meg og andre slette innlegg som er skrevet rett fra hjertet, er det for at de ikke liker innholdet eller er det at de føler seg truffet av det som er skrevet. Sånne hensyn akter ikke jeg å ta hensyn til lenger jeg skriver det jeg vil , er folk så hårsåre at de ikke tåler reine ord for penga fra min side så  får de jo bare gå ut fra det aktuelle innlegget og se om de finner noe annet som de vil lese da.

 

Enkelte bloggere har også truet folk til å legge ned facebooksiden sin, den aktuelle bloggeren ba en person om å legge ned bloggen sin. Hva har folk med det å gjøre, dere som lesere har ikke noe dere skulle ha sakt eller forlange at innlegg skal slettes eller at man skal slette bloggen. Tenk dere om før dere forlanger at folk skal holde fred/ trues til taushet for det har dere ikke noe med, så tenk dere om og ikke bruke energi på folk som bare slenger dritt i kommentarfeltet ditt for det er de som holder på med den trollingen er den som har problemer ikke du som får disse kommentarene.

 

 

Da har jeg bare igjen og takke dere for at dere stakk innom bloggen min og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Flott, nå viser du at du kan stå opp for deg selv ( og andre i samme slengen) Veldig bra! Man skal ikke la seg tråkke på, nemlig.
      Det er helt greit å være tålmodig og ha litt lang lunte, men ikke for enhver pris. Noen ganger må man si fra at nok er nok 🙂

    2. bestemor: Ja jeg veit jeg har lang lunte men nok er nok. Jeg ser mye rart i kommentarfelter ikke bare mitt. Det verste jeg veit er at, noen skal bestemme hva man har lov og skrive om.

    3. Kjempebra innlegg du har skrevet, og jeg er helt enig! Det er stygt gjort å true noen til taushet fordi de er så opptatt av sitt eget ego at de tror alt andre bloggere skriver om handler om dem.
      Jeg synes det er kjempeflott at du tar til motmæle mot de som truer andre til taushet!
      På din blogg er det du som bestemmer hva du blogger om og hvilke bilder du deler med oss! Det må alle andre respektere!
      Ønsker deg og Elvis en kjempefin onsdag <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk dette har jeg irritert meg over lenge at folk sier at jeg burde slette et innlegg, eller at de skriver truende mot andre enkelte er så egoistiske at de tror alt handler om dem. Så jeg så meg nøtt til å se og bare tie så nå var nok nok for min del.

      Ønsker deg og dine en fin onsdagsettermiddag og kveld.

      Klem fra meg og Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg