Og skrive av andres innlegg bare bytte om på noen ord her og der..

 

 

 

 

Fint at en kan være til inspirasjon for andre men at man ikke kan ha egne meninger om ting så er det ikke så fint lenger, for da noen trekker inn mitt livs dummeste ting som har hendt i livet og bruker mine såreste og vondeste situasjoner og min sykdom som unnskyldning til å kunne skrive sine innlegg på andre blogg portaler som er noe like mine innlegg jeg blir rett og slett lei meg.

 

Skulle vel heller konfrontere denne personen men denne personen sier eller rettere sakt skriver at jeg trakasserer dette menneske og at hun har sperret meg for å kunne kommentere noe på personens nettsteder, men det er helt greit det for sånne mennesker vil jeg ikke ha noe med verken på sosiale medier eller i det virkelige livet for dette menneske kan ikke være helt på rett sted og må ha en forvrengt virkelighets oppfatning.

 

 

 

Men akkurat nå så er det kveldskos her i gården og håper det er bare bra med dere allesammen og håper at denne personen leser dette for da kan man jo sitte og lese bloggen og få noe og le av, for denne personen får vel noe rart ut av dette innlegget.

 

Så dere får ha en riktig god kveld og kos dere..

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. mygaylife: Ja da det skal jeg gjøre, for dette mennesket er jo bare å overse.

      Men jeg blir rett og slett lettere irritert, men så må jeg bare flire av personen.

    2. Har sett en del innlegg som ligner hverandre ja, og har selv følt på det å bli delvis kopiert til tider. Bare å overse og tenke at de stakkars folkene klarer vel ikke å skrive noe fornuftig selv 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg