ROSENBORG OG ROSENBORG ER TRONDHEIMS FOTBALL LAG OG NORGES BESTE LAG OG DE HAR KAMP PÅ TV NORGE NÅ……

 

 

 

 

 

 

Nå ja nå er det kamp start mellom Brann og RBK på tv Norge og det blir en spennende kamp mellom to sterke lag , det jeg kommer til å skrive nå kommer til å sette sinnene i kok blant mine lesere som er Bergensere men jeg håper at RBK viser seg fra sin aller beste side og slår Brann så det svir og at de suporterene går hjem med halen mellom beina og slukøret for at de tapte mot Trøndrene og det beste laget i Norge og det mener jeg av hele mitt hjerte .

 

 

 

Men når det gjelder norske eliteserien så forsvarer de seg i hjel og gjør RBK noe dåligere enn de er, for de er gode i alle faser men norske lag tenker bare forsvar og ikke på å angripe så de får mål men de er kjempeflinke til å bryte det forsvarer spillet som andre lag gjør for de har fart og mål tyver på laget og RBK sin styrke er fart i alle faser av spillet.

 

 

 

KOM IGJEN DA GUTTER NÅ ER DET BARE Å BANKE BRANN…..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg