HAT KOMMENTARER MOT TOPPBLOGGERE OG OSS SOM ER BLOGGERE I DET HELE TATT HVA ER VITSEN.

 

 

 

DET OG LEVE AV KLIKK PÅ BLOGGEN SIN HVORFOR DA PÅ NAKENHET ;

 

Og så syter dem av at de får trusler og hat kommentarer Og de får til og med trusler av mange slag, da burde de lære av de feilene og slutte å legge ut lettkledd bilder av seg selv da.

 

De legger ut bilder av seg selv med eller uten klær  da må de tåle at folk sier det de mener om den slags, for jeg mener det er forkastelig å vise seg på den måten jeg er kun naken når jeg er på badet helt alene og jeg tar ikke bilde av meg og legger det ut for min del så er det å ha respekt for seg selv og andre.

 

Hadde jeg gjort det så hadde jeg vel skremt vettet av dere allesammen så det lar jeg være for jeg vil ikke ha det på samvittigheten at noen fikk hjerte stans og dør bare for at de ser slike bilder av meg. (JEG MENER AT DET ER PRIVAT OG VÆRE NAKEN NOEN STEDER).

 

For en tid tilbake så var det en del toppbloggere som moret seg på bekostning av en toppblogger som fotograferte seg toppløs og la gulv men jeg kan ikke forstå at den som legger opp til det kan tåle det hun selv startet.

 

DET ER MANGE PÅ TOPPLISTA SOM HAR MANGE LESERE MEN HALLO KJENER HVER ENKELT LESER BLOGGEREN PÅ PRIVATEN ?

 

Nei det gjør dere ikke så da syntes jeg dere burde tenke at dette er et blogginnlegg av en blogger og det er ord på en data og ikke hvordan denne personen bak bloggen lever livet sitt hele tiden de er mennesker med et liv utenom bloggen så tenk dere om før dere skriver  en kommentar og slenger rundt dere med trusler og hat meldinger.

 

For min del så kommer det ofte anonyme kommentarer og er det en stygg kommentar så noterer jeg meg ip adressen og søker opp hvem som eier denne ip adressen sånn at jeg veit hvem det er.

 

 

11 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Jeg skreiv et innlegg i går “Føler du deg krenket i dag,stakkar” om akkurat det du skriver om her.
      Det kan virke som om de “kjente” bloggerne bruker nakenhet bevisst for å få oppmerksomhet.Når de da føler seg krenket over hva som helst fra ufine kommentarer til misbruk av bilder i media så hyles og skrikes det om at de har blitt misbrukt,krenket,politianmeldelse,saksøking osv.For oss som ser dette spillet utifra ser jo godt at det er et spill for galleriet og at nakenbilder osv.blir en del av “butikken”.
      Ordene mobbing,hets og netttroll er blitt misbrukt og brukt i alle sammenhenger,det er ofte nok at man ikke er enige,så dras mobbekortet fort.Nå er det også sånn,takket være de lettkledde,de som eksponerer barna sine osv.er nå de viktige orden krenkelse,bruk og misbruk iferd med å bli “allemannseie” – og hva da med dem som virkelig blir alvorlig krenket og mobbet på daglig basis,håper ikke det blir som det har blitt med ordet mobbing at alle blir gredd undre samme kam.
      Det finnes forskjell på mobbing og mobbing og det finnes forskjell på krenking og krenking.Det skremmende er at det ofte er hvor egobefengt man er som avgjør hvor man legger lista.
      Hilsen synskepeggy.

    2. Dersom man skriver en blogg har man muligheten til å enten la kommentarer tilflyte blogginnlegget fritt, eller å velge å godkjenne/forkaste kommentarer. Alternativt kan man velge å ikke benytte kommentarfeltet. Eller du kan velge å la et profesjonelt firma ta seg av alle henvendelser, noe bl.a. bloggfirmaet “Sophie Elise” gjør, som benytter seg av firmaet Asti. Forøvrig var det litt vanskelig å helt få tak i hva du egentlig mener her. Og du benytter begrepet “hatkommentarer”, som er et sterkt uttrykk å benytte, siden det forutsetter at du kjenner intensjonen bak en slik kommentar. Forøvrig er det ikke mulig å “søke opp” en IP-adresse og få et navn. Det eneste et “søk” på en IP-adresse gir deg, er området IP-adressen befinner seg innenfor, og det geografiske området kan være stort. Forøvrig tiltrer jeg de kloke ord fra synskepeggy her. Generelt synes jeg flere burde lytte på henne…

    3. Ja du er inne på noe der, med dette å kle av seg. Men det er deres levebrød. Nakenhet og ting som har med sex er noe som får mennesker til å kikke inn på deres blogg. Jeg har ikke sett at du får mye negative meldinger. Jeg har kun sett støtte fra flere. Selv har nesten aldri mottatt noe negativt på min blogg. Jeg kan selv ha sterke meninger, men jeg verken mobber eller hetser noen på nett. Det liger langt fra min væremåte og det finnes ikke i min verden. Jeg har blitt anklaget for å kverulere hos en blogger, men ettersom det ikke var kverulering fa min side, så kuttet jeg bare ut hele samtalen. Jeg orker ikke med slike som leser og tar ting vekk fra det som er skrevet. Så jeg holder meg heller unna, og har nå sluttet å følge den bloggeren. Jeg hater å bli urettferdig behandlet. Jeg synes synd på de som mottar negative og stygge kommentarer. Jeg vet ikke, men kanskje noe glemmer at toppbloggere og andre er egentlig normale mennesker, men normale følelser. Det er trist med alt hatet man kan lese i kommentarfeltene til mange av de som er på topp. Jeg lurer meg på om det bunner i sjalusi, og at de som er toppbloggere har kommet så langt som de har. Sikkert en del som ville hatt deres plass. Dette var et fint tema. Jeg håper su og lille Elvis får en fin lørdag og ei koselig helg <3

    4. due: Dette innlegget var ikke ment at jeg fikk stygge kommentarer men de som er på toppen av bloggverdenen.

      Men folk tror det er om mine erfaringer men det er det ikke, jeg har hatt noen men det preller av som vann på gåsa.

      Jeg mener det bunner ut fra sjalusi ja.

      Jeg og Elvis skal kose oss i kveld ja det må du og familien også.

    5. Jeg vet at det ikke handlet om deg, men jeg svarte også på det du skrev til slutt. Om stygge kommentarene som du har mottatt.

    6. due: Ja det var helt i starten før jeg satte kommentarfeltet slik at jeg måtte godkjenne alle kommentarer før de kom på bloggen, nå poster folk kommentarene direkte på bloggen og etter det så har det ikke vært så mye av det.

    7. Fint å høre. For det er ikke koselig å få stygge meldinger. Det er trist om noen driver slik. Da bør de finne seg en hobby eller noe å drive med. Jeg vet ikke hva det er som gjør at enkelte bare må skrive negative ting, eller være frekke mot andre. Kanskje det er sjalusi. Men om jeg hadde fått stygge meldinger, så vet jeg ikke hva de skulle vært sjalu på. Har jeg noe som skulle gjort dem sjalue? Tror nok heller at de da liker å være stygge/ slemme mot den personen de skriver til. Me toppbloggeren så er det nok mye sjalusi. Både på utseende, livsstil og ikke minst at de er på toppen. Jeg kunne slev tenkt meg håret til noen av de toppbloggeren, da mitt er tynt. Jeg kunne selv ha tenkt meg å få reise til mange av de land som toppbloggeren reiser til og jeg kunne også tenkt meg noe av de flotte klærne de har og lære meg å sminke meg som noen av dem. Nå gar vel noen av dem egne stylister( det hadde jeg ikke orket). Jeg er ikke sjalu på dem, men det hadde vært fint å vært like fresh som flere av dem. Nå vet jeg at det er både Extensions , silikon Botox og mye annet inn i bildet. De har virkelig betalt masse for utsende. Noe jeg selv ikke hadde hatt tid eller råd til.

    8. Folk gjør som de vil, men har man barn syns jeg man kan spare dem for å se mor eller far avkledd på nett! 🙂
      Ønsker deg en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg