DETTE ER EN SLIK DAG SOM ALT BLIR GLEMT ,FOR JEG HAR HATT DET SÅ TRAVELT…

 

I dag har jeg hatt så mye og gjøre så bloggen gikk i glemme boka helt til nå, og nå som jeg har tid til den så veit jeg ikke helt hva jeg skal skrive så jeg får ta det som det kommer.

 

Får bare håpe det ikke blir bare rot og tull hele innlegget dere får bare ta det som det er, jeg kan jo ta det som en dags oppdatering.

 

 

 

Dagen min startet med et brak for her var det så mye bråk at det datt et bilde ned fra veggen, da jeg hadde plukket opp det bilde så tok jeg meg en kaffe kopp og en røyk for det syntes jeg at jeg fortjente da.

 

Det og starte dagen så brått etter en dårlig natts søvn er ikke mye å rope hurra for etter min mening, men etter røyken og kaffi koppen så måtte jeg klippe hunden for han hadde fått persiener foran øynene pelsen runt øynene gjorde at han så litt lite og var ikke noe fin så han måtte til pers og det er noe han ikke er noe glad for.

 

Så startet vi morgen turen vår sånn rundt 09.30 vi gjorde som vi pleier gikk en tur i byen og så opp til min mor på sjukheimen så hun fikk seg en tur ut også, hun hadde mye å fortelle om ettersom jeg ikke var der oppe i går da hadde jeg nok å gjøre her hjemme med og vaske og skurre leiligheten hennes.

Og hun fortalte at hun skulle få et større rom litt lenger nede i gangen for nå var det blitt et ledig og da kan dere selv tenke dere hva som hadde skjedd, det var også noe som gjorde henne opprørt noe som ikke er noe rart når man er henvist til å være på et sjukheim når du ikke har fylt 70 år enda for det blir hun i slutten av november.

 

Da det ble lunch der så gikk jeg og lille Elvis gutten min hjem over og da ble vi ringt opp av ei venninne av meg som lurte på om jeg kunne komme innom for en kopp kaffi og en røyk, hun lurte også på om jeg kunne handle litt for henne og det gjør jeg jo gjerne for når jeg gjør det så får jeg hundre kroner og da fikk jeg også handlet litt.

 

 

Nå hopper jeg over en del for nå er jeg kommet til kvelden og jeg og lille Elvis gutten min sitter i sofaen og koser oss og slapper av, vi ser ikke på tv for den er til reprasjon for den ente i svart skjerm og ingen lyd men jeg var heldig for det var rekemelasjon på den på tre år og jeg gikk ned med den på fredagen og på lørdag så var det tre år siden jeg kjøpte den.

 

Men jeg sitter med en god bok med lille mann på fanget og det er vel kos god nok, det er i allefall det for meg.

 

Her er den gode boken jeg leser ja dere ser riktig det er boken til Anna Rasmussen NAKEN som jeg leser på bilde under så ser dere boka..

 

MED DISSE ORDENE SÅ ØNSKER JEG DERE EN RIKTIG GOD KVELD……

2 kommentarer
    1. Du verden du har fått gjort mye forskjkellig i dag 🙂 Kjempekoselig å lese om dagen din, og dine gjøremål 🙂
      I dag har jeg vært i byen på kafè sammen ei gammel klassevenninne, og det var kjempekoselig 🙂 Alltid kjempekoselig å være sosial med venner 🙂
      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Det var god og fått gjort litt for da har en ikke så dårlig samvittighet om man tar det med ro en dag heller, ja det er godt å kunne være sosial med gode venner mine klasse venninner er spredt over hele landet det nærmeste for meg er 30 mil herifra så det blir ikke så veldig ofte hun er herover men hun er jo hos sin lillebror et par ganger i året. Jeg gikk på skole i Eidsvoll for det er der jeg bodde mine barne føtter og ungdommstiden min.

      Du må ha en kjempefin torsdagskveld du og kattene og mann-
      Klem fra meg og Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg