Nå er det kveld i stua, jeg har tenkt å finne senga.

 

 

 

Dagen i dag har vært lang og vanskelig, så nå har jeg tenkt å finne senga snart. Er så trøtt og sliten at jeg faktisk ikke orker mer for i dag, før jeg legger meg så skal jeg ut med Elvis gutten så han får gjort det han skal. Det å kunne legge seg er det beste med denne dagen å håpe på at morgendagen blir lettere, etter en natts søvn .

 

 

Nå er vi begge så trøtt og sliten at vi ikke klarer å holde øynene åpne de sklir igjen hele tiden så det tar så lang tid og skrive dette innlegget. Så godnatt allesammen, og vi prates i morgen her inne på bloggen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
      1. Ja det håper jeg også, har ikke fått noe søvn enda. Kjenner meg veldig søvnig og avslappet nå, måtte ty til en innsovnings tablett nå. Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg