Nå blir det noen stile og rolige dager, pluss litt til.

 

 

 

 

 

 

 

I kveld og fem dager framover blir det stille og rolig for naboen hun og foreldrene skal reise til Seefeld, de skal på vm på ski og da blir det stille og rolig i naboleiligheten i morgen tidlig. Jeg elsker og kunne stå opp og det ikke er uro rundt meg bare ro og orden og jeg kan ta meg en kaffe kopp og kose meg med å lese blogger uten å bli avbrutt av bråk.

 

Vm er noe jeg gleder meg til med mye god sport på tv, ønsker da at det er nordmenn som spiller hovedrollen og vinner gull over en lav sko.

 

 

Nå skal jeg si dere en ting som er veldig gøy jeg føler at jeg vant gull i vm i dag, men nei jeg spilte på hester for sekstiseks kroner og vant 1700 kroner på v64. Det var godt for da har jeg de pengene på konto i morgen, jeg hadde lyst til å prøve den ene gangen i kveld. Det var noen kroner jeg hadde i reserve, den som ikke våger vinner heller ingenting.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Jøsses, gratulerer med gevinsten! Så gøy da. Du er flinkere enn meg. Det høyeste jeg har vunnet på hest, er 500 kr, og det er flere år siden. En sjelden gang tipper jeg nå, men det ender med det laveste beløpet i gevinst dersom jeg vinner. Jeg er ikke akkurat befengt med vinnerlykke..hehe.
      Nå har du jo god startkapital på den iherdige spareplanen din. Lykke til 😊

      1. Ja var heldig i dag, første gangen på ett år som jeg la inn en kupong på hest det var meningen og levere en på 33 kroner men så trykket jeg feil så det ble to men det gjør jo ingenting når det ble 866 kroner på hver. Ja det blir en god start på spareplanene mine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg