Matlyst matlyst kom til meg.

 

 

 

Nå er det sikkert mange som lurer, er ikke noe å lure på i dag så har jeg ikke hatt lyst på mat. Det gjør da ingenting om jeg ikke får i meg mat en dag, da sparer jeg den maten og da sparer jeg penger i samme slengen. Å jeg får også fart på slankingen min også å jeg har da mat fram til lørdag og ikke bare til fredag, det er jammen bra for da er det bare å håpe at en orker å gå en lengre tur i morgen så jeg kan se om jeg får samlet sammen noen kroner i tomflasker. Jeg skriver ikke dette for at noen skal føle noen verdensting hjelp vil jeg ikke at noen skal gi meg. Burde jo klare meg på det jeg får på mandagene men regningene venter ikke, jeg betaler dem først sånn at de som skal ha penger får dem innen forfallsdatoen de ukene det skjer så får en klare seg med mindre sånn er det med alle om dagen.

 

Nei nå får jeg slutte å syte og klage, mange har det verre enn meg tenker jeg men hva hjelper det meg sånn egentlig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Kjipt at matlysta ikke er til stede. Var en stund jeg selv slet med det samme, men da hadde jeg den bronkitten og feber. Bare sørg for at du får i deg noe vann og noe lett mat. Kanskje det da kommer tilbake. Prøvde å kommentere hos deg i går, men det ble noe tull når jeg posta. Håper det går greit i dag. Skal klikke på de produktene slik at det blir noen kroner. Ønsker deg god bedring. Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er kanskje kjipt at matlysten ikke er til stede, men da får jeg jo også gått ned i vekt også.

        Jeg drikker en del vann men mat får jeg ikke ned. Får håpe den snart tilbake for jeg er sulten men mat byr meg imot.

        Det var da synd at du ikke fikk kommentert i går.

        Takk for klikkene ja det blir noen kroner og det er jammen godt.

        Blir nok bedre etter hvert.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg