Dette har jeg gjort i helgen.

 

Fredag så var jeg på sykehjemmet og feiret bursdagen til min mor, som ble 71 år vi koste oss med klementiner og kaffe og knekkebrød.

Var ikke store utskeielsene men jeg hadde ikke råd til å kjøpe med kake, for den må jo være laktosefri og sukkerfri + glutenfri og jeg orket ikke og bake med mine vonde fingre og armer.

 

Lørdag og søndag så har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid, var jo oppe hos min mor begge dagene jeg har også sett på mye håndball. Det siste var vel ikke noe nytt at jeg er kjempe glad i den sporten så det blir dame håndball før jul og herre håndball på nyåret.

 

Har pyntet rommet hennes til jul for det er noe hun har ønsket, så da begynte vi så smått i helgen. Til og med så har jeg hengt opp adventsstjerne og tatt fram noe pynt jeg også og det overrasket meg også for jeg hadde tenkt og ha jule fri sone hjemme hos meg.

 

I morgen er det min tur til å fylle år og den skal feires med kosekveld på sykehjemmet, det er en kveld de har første mandagen i måneden det er en kveld som er kjempe koselige med sang og musikk det blir også servert kaffe og kake loddsalg er det også og min mor har de tre siste gangene vunnet en blomst.

 

Og det blir med den feiringen av min fødselsdag for det er jo ikke rundt tall og jeg hater og feire fødselsdagen min, for da jeg var yngre så var det jo ingen som var så nervøs da jeg måtte velge å be jentene i klassen. for de kom jo bare for å se hvordan vi hadde det hjemme og så ha noe og mobbe meg for neste dag. Så det var ikke hvert år jeg ikke hadde flere enn to stykker hjemme, som jeg viste ikke kom til å mobbe og det var to jenter jeg satte virkelig pris på for de var mine beste venner og de var eldre enn meg men vi så ikke på tallene der.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

7 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen, Aud Marit. 🙂
      Jeg og du har en ting til felles: Vi fyller år på samme dato. Koselig. 🙂
      Håper du får en nydelig dag.
      Klem. 🙂

    2. Line: tusen takk, har du i dag også fødselsdag i dag? Så må jeg gratulere deg med dagen. Det har vært en regnfull dag her, skal kose meg på hyggekveld hos hu mor på sykehjemmet, jeg, Elvis, tanta mi og min mor.

      Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    3. Tusen takk. 🙂
      Kos deg med moren din, Elvis og tanten.
      Selv har jeg også hatt det veldig hyggelig med familien. Ikke noen stor feiring, men hyggelig likevel. 🙂

    4. Line: Ja vi koste oss veldig alle sammen med kake og kaffe og mye god sang og musikk.

      Kjempe bra at du har hatt en fin dag du også.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg