Tankefull og meget irritert over alle disse bildene av familienes pakke kalendere til barna deres.

 

 

 

 

Dette er et vakkert tankefullt vesen, like tankefull som jeg har vært de siste to dagene. Men det har vel de fleste vært en eller annen gang i livet, mine tanker har faktisk flydd rundt til alle kanter.

 

Men det er vel ikke bare meg som har det slik de siste dagene, for folk stresser rund for og handle pakker til disse advent kalenderne.er det virkelig noen vits og ha disse pakke kalendrene ungene blir jo bare drit lei jula før den starter. Noen blir skuffet på julaften for de får jo ikke det de vil ha, for vi voksne kjøper store fine gaver til å henge opp i disse adventskalendrene og da vil de ha noe enda dyrere til jul.

 

For min egen del så skal jeg kjøpe meg en Flax adventskalender, for da kan det jo bli noen kroner å vinne til slutt og det er mer spennende en disse gave kalendrene som mange lager bare for og få likes på instagram , blogg, snap og facebook det er ikke for at barna skal ha den. Jeg ønsker bare å si min mening om disse bortkasta gave kalendrene, jeg veit det blir mye hyl og skrik når jeg klarer å få dette postet på bloggen min nå gjør jeg det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg