God kveld i stua, i kveld så er det håndball Norge mot Ungaren.

 

 

 

 

 

I kveld er det håndball for våre håndball jenter, det er møbel ringen cup og oppkjøringen til EM som starter 29/11 som også blir spennende.

Men nå er det møbel ringen cup som pågår nå, de tar dette som en kamptrening før Em så vi får håpe det tar seieren inn så man kan si at de da blir favoritter men da får de bare leve med det favoritt stempelet.

 

For de er jo Norges gulljenter så de får ta med gullet hjem i både møbel ringen cup og EM.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Toril sin hverdag med musikken: Jeg så den og jeg også elsker håndball all håndball, jeg er vel det som folk vil kalle sportsidiot er glad i all sport nja ikke golf da men ellers så er sport min greie.

      Elvis ønsker kattene en god torsdagskveld, jeg ønsker dere alle både tobeinte og firbeinte en kjempekoselig torsdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg