Sånn er det bare..

 

 

 

Det har ikke skjedd så mye her så da tror vel dere at dette blir et kort innlegg, men da får dere tro om igjen for jeg har tenkt på noen planer jeg har for adventstiden og julen. Med andre ord desember i korte trekk, jeg har jo også fødselsdag i desember. Og det er noe jeg har tenkt å la gå forbi i stillhet, for hvorfor vil noen bry seg om at jeg har fødselsdag. Nei det er noe de fleste mennesker blir såret for, men ikke jeg for dette er noe jeg er vant til for jeg har blitt fryst ut hele livet.

 

For jeg har ikke blitt annet enn mobbet hele livet, nå er det familien som har frosset ut meg og ikke vil ha noe med meg og gjøre. Dette bare for at jeg er meg og ikke noe annet, for jeg veit ikke hva galt jeg har gjort. Og alt dette begynte etter at min mor fikk hjerneslag, så etter det så har jeg alltid ønsket og bytte plass og livssituasjon med min mor for da har de ingen grunn til å henge meg ut og fryse meg ut.

 

Mobbing og fysisk utfrysing er ikke tøft og gjøre, men det kan jo slå tilbake på dere selv så tenk dere om før dere setter slike planer ut i livet.

 

Julen her i huset skal foregå i stillhet, ikke i ensomhet men stille og rolig hjemme alene. Gå i joggedress og spise en salat og pizza, se på jule filmer på tv og skrive innlegg på bloggen til dere. Jeg skal også gå tur og se på alle lysene rundt omkring sammen med Elvis gutten for her i huset så skal ikke noe jule pynt opp fra boden, for min leilighet skal være en julefrisone for hvorfor skal jeg pynte bare for meg selv. Jeg skriver ikke dette for å få noen form for medynk eller noenting, for det er vel slik at jeg fortjener og ha det på denne måten så hvorfor skal noen være gode og snille med meg for det fortjener jeg ikke.

 

Så sånn er det bare.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg