Da var dansen slutt.

 

Ja da var skal vi danse ferdig for i år og vinneren er nå kåret og det ble tid for hjem maleren Einar fra Bergen som vant denne sesongen. Jeg må bare si at han har virkelig utviklet seg som danser, han var råbra i kveld og det var velfortjent at han vant.

Og han Jan Gunnar ble en utrolig bra nummer to, og han er et raust mennesker som gledet seg utrolig for den som vant det er bare utrolig at folk som taper en finale og ærer vinneren som om det skulle være dagligdags.

 

Dette var ikke store innlegget.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Jeg hadde håpa på Jan Gunnar..men flink han som vant også..så helt greit for meg 🙂 Ønsker deg en fin kveld og ei fin kommende uke <3

    2. annebe: Jeg er glad det var min favoritt som vant, de var kjempe flinke begge to.

      Ønsker deg og dine en kjempefin søndagskveld og kommende uke.

      Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg