Unnskyld mitt fravær, men nå er jeg sterkere tilbake..

 

Hei på dere alle sammen nå må jeg si unnskyld for at jeg har vært fraværende fra bloggen, men det har vært litt mye de siste dagene og da har jeg faktisk ikke orket. Har heller ikke hat noe motivasjon til å skrive eller oppdatere bloggen, og det som har plaget meg nå har ikke vært noe poeng og dele med dere. Hadde jeg gjort det så hadde jeg nok fått beskjed om å ta meg sammen, det er psyken som har vært på bånd og det har da ikke vært noe poeng og dele med dere som jeg skreiv litt lenger oppe i dette innlegget.

 

Så dere som jeg trakk som vinnere av ukens blogg, innlegget kommer i morgen, for det må jeg jobbe litt med før jeg poster det og med det sakt så må jeg si unnskyld til dere også. Håper det går greit for jeg har ikke orket eller hatt lyst til å skrive noen verdens ting, så nå er jeg tilbake og håper dere bærer over med meg hvis det kommer noen innlegg som ikke er helt meg.

 

Jeg tror selv at denne lille pausen har gjort meg godt, og nå kommer jeg sterkere tilbake.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

6 kommentarer
    1. frodith: Ja jeg vet det, men jeg er altfor sen med å skrive det innlegget med omtale og link til de som vant ukens blogg. Og derfor så måtte jeg bare si unnskyld til dem og da skreiv jeg dette innlegget og sa unnskyld til dere alle.

      Ønsker deg og dine en fin torsdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    2. Blogg når du føler for deg, og når du ikke føler for å blogge så ikke press deg selv. Da mister du gleden av å blogge.
      Vit at vi som leser og følger bloggen din er der når du kommer tilbake igjen, for vi liker bloggen din som den er <3 🙂
      Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin torsdagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Toril sin hverdag med musikken: Jeg er glad i å blogge, men de siste dagene så har det ikke vært i tankene mine for jeg har slitt med meg selv og da er det en jobb i seg selv bare det og stå opp og komme seg ut.

      Det er godt å høre at dere er der når jeg er tilbake, og at dere liker bloggen min for jeg gjør så godt jeg kan.

      Ønsker deg og dine en riktig god torsdagskveld.

      Klem fra meg og lille Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg