Jeg er ikke i form har ligget på sofaen mer eller mindre i hele dag.

 

Ja nå er det slik at jeg skulle ha skrevet innlegget om hvem som vant ukens blogg og ukens leser, men jeg har ligget mer eller mindre på sofaen med vond hals og høy feber. Fryser og er helt ute av det så jeg har ikke orket og gjøre det men jeg har trukket dem ut, så jeg skriver det innlegget i morgen håper det går greit for dere for jeg orker ikke å tenke. For det må en så en ikke skriver noe som kan være feil for da blir de det gjelder kanskje blir utrolig lei seg, så nå veit dere hvorfor jeg ikke har skrevet innlegget.

 

Men man får håpe dagen i morgen blir bedre enn i dag, jeg veit selv hva som gjør det det er nok halsbetennelse som vanlig skal på legevakten klokken 22.00 har fått time da så det er det beste for da må en ikke sitte og vente i all evighet på å få komme til legen.

 

Takk for at dere stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg