Så var storfavoritten i skal vi danse ute av dansen.

 

 

 

Da er lørdagskvelden snart over, og det var også Thea sin tid i skal vi danse også. Så der kan man jo se uansett hvor stor favoritt du er til og vinne denne sesongen av skal vi danse, jeg håper det er Einar og Anette som vinner i år det kan også bli Rikke og han fotball spilleren jeg husker ikke navnet hans som vinner. Men det er vel hu Martine og hennes partner som vinner for hun har jo så mange som ringer og stemmer på henne, men jeg syntes mennene som er igjen burde vinne for de er best etter min mening.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Litt dumt Thea forsvant ..for hun var skikkelig flink 🙂 For meg er det ikke så viktig hvem av di gjenværende som vinner..men liker han andre som var i danseduell nå..Jan Gunnar heter han vel 🙂 Fin dag videre til deg <3

    2. annebe: Ja det var Jan Gunnar han het jeg hadde helt glemt det fram til du skrev denne kommentaren. Jeg ønsker han Einar eller Jan Gunnar som vinnere av hele skal vi danse, synd med Thea men slik er det når folk ikke stemmer på henne, etter duellen.

      Ønsker deg og dine en riktig god søndag videre.

      Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg