Jeg må desverre utsette innlegget om de som vant ukensblogg det kommer i morgen.

 

 

 

Hei nå er det søndag og jeg har trukket vinnerne men innlegget kommer i morgen for jeg må bruke mobilen og da har jeg problemer med å linke, nettet er falt bort her i borettslaget. Håper det går greit for dere, det må bare være greit det for jeg får ikke brukt pc må bruke telefonen å blogge med.

 

Nå venter jeg på Farmen , den begynner vist nå. Det er et av høstens små eventyr.

 

Dette ble et kort innlegg ettersom jeg bruker telefonen nå.

 

Vi blogges folkens!!

2 kommentarer
    1. Gleder meg til å se hvem du har valgt ut, og du skriver jo kjempeflott om de bloggerne du velger ut 🙂
      Kjedelig at nettet ikke virker da, for man er jo avhengig av nettet til alt i dag.
      Ønsker deg og Elvis en kjempefin søndagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Takk for en god kommentar og jeg gleder meg til å kunne skrive det innlegget, og alt det jeg skriver kommer rett fra levera så det er velfortjent til de som er trukket ut.

      Ja man trenger jo nettet til alt som du sier.

      Ønsker deg og dine en kjempe fin søndagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg