Høsten er en fin årstid.

 

HØSTEN

Høsten er en fin årstid med sin egen stil, med mange fine farger på bladene på trærne de blir både røde og gule. Bladene faller ned fra trærne og legger seg som et gult og rødt teppe på bakken, det blir også kaldere i luften og det syntes jeg er fint.

Når det har vært frost og minus grader om natten så ligger det mye fint hvit på bakken og på tak, når solen skinner på det så blir det mange fine mønster og det blir så fint å se på.

Noen tror vel at jeg er steike galen men jeg gleder meg til vinter snø og med mange kulde grader, men jeg er et vinter menneske jeg vil ha mye snø og godt føre og gå på ikke først snø og så kommer det mildvær og regn og hålke føre. Det er nok ikke mange som følger meg i den meningen, da er det mye mer og finne på for barna enn og sitte i en sandkasse som det går og leke med sanden for den er beinhard og frosten som sitter langt ned i bakken.

De kan da ake i akebakken og gå på ski i stedefor og sitte på ræva bak et nettbrett eller en PC og spiller spill, det er ikke noe mye bevegelse man får av det.

 

#Høst

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

VI BLOGGES FOLKENS!!

9 kommentarer

Siste innlegg