Dagen i dag fram til nå..

 

 

 

 

 

 

 

Dagen i dag startet med et helvetes leven fra min nabo, Som nesten skremte livet av lille Elvis gutten som lå og skal på gulvet. Men jeg ble brå vekket av levenet så jeg ble forbannet og hadde tenkt å si henne noen velvalgte ord, men så husker jeg et brev fra hennes mor som mente jeg mobbet henne når jeg snakket med henne om hva jeg syntes om hennes leven om morgenen. Så med det brevet i bakhode så har jeg valgt å ikke si noe til henne men jeg skreiv et brev til styret, så får vi se hva de foretar seg har jo levd i det helvete i fem år nå så nå er nok nok.

 

 

 

Så gikk vi en morgentur med en lang omvei for i dag var vi på besøk på sykehjemmet som min mor bor på, det er alltid koselig og komme opp dit på besøk. Og min mor hun blir alltid like glad når vi kommer på besøk jeg og lille Elvis gutten, men i dag så fikk jeg beskjed av henne og ikke komme for nære for hun hadde blitt så forkjølet. Men hva gjør vel det tenkte jeg og så det også, jeg er ikke redd for litt forkjølelse jeg blir jeg syk så blir jeg syk er ikke noe å få gjort med det.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. deveny: Nei og nå er nok nok for min del, så jeg skreiv et brev til styret for nå får de ta affære med den familien.

      Ønsker deg en god kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg