Det er en kort oppdatering fra dagen i dag.

 

 

 

På morgenen i dag så gikk jeg og Elvis gutten på morgentur i byen, og på vei hjem så stoppet vi på REMA 1000 og handlet mat for ei uke. Og da jeg kom hjem så gikk jeg og la meg på sofaen mens vaskemaskinen ble ferdig, så tok jeg å la det i tørketrommelen sånn at det bare var og brette sammen klærne og la det i skuffer og skap.

 

Ellers så har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid, for formen er ikke helt på topp i dag får bare håpe den er bedre i morgen for da skal jeg opp til hu mor.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg