Framsnakk nummer 3 av 3 denne helgen.

 

 

 

Den bloggen og dama bak bloggen er ei dame på 59 år fra Bergen, i den siste tiden så har det vært veldig stille på bloggen hennes. Det har sikkert sine årsaker, hvis jeg ikke husker helt feil så jobber hun innen helsevesenet og da kan det jo ha vært mye jobb på henne for det er jo ikke akkurat overbemannet i det yrket.

Hun har en blogg som folk burde lese, for hun har veldig mye godt og komme med har mange fine bilder og mange kloke ord.

 

Det har vært mange konflikter og krangler i hennes kommentarfelt, etter min mening så har hun fått mye dritt fra folk. Disse personene har jo ikke lest innlegget som det står skrevet, disse lager sine egne oppfatninger om hva som står skrevet.

 

Dette er en dame som har sterke meninger når det ting, hun er samfunnsengasjert, og hun har sterke meninger i mye av det som skjer i verden. Hos meg har hun vært veldig støttende og god og ha, kommer hun med kritikk så er det ikke vondt ment det er jo bare det at hun kommer med konstruktiv kritikk og det må da folk kunne tåle.

 

Denne bloggeren har fått smake på nett trollene hun også, for noen år siden så var det så mye rundt henne at jeg syntes syn i henne.

 

Dere burde ta en titt innom denne bloggen her http://synskepeggy.blogg.no/  for det fortjener hun.

 

Håper at det jeg har skrevet her ikke er feil, da vil jeg ha tilbakemelding fra bloggeren.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

3 kommentarer
    1. Nok en gang kjempefint valg av framsnakking av blogger <3 🙂 Blogg-Norge trenger samfunnsengasjerte bloggere også som tørr å sette ting på spissen for å få meg til å tenke over ulike problemstillinger.
      Dessverre har hun fått ublide møter med nettrollene som du skriver 🙁 Hun er en blogger jeg setter kjempestor pris på, og som jeg er glad for å ha som venninne også utenom blogg <3 🙂
      Jeg gleder meg til neste valg av framsnakk, for du skriver kjemepkoselig om alle du har valgt 🙂
      Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin søndagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja jeg ville nå ta blogger som har fått gjennomgå av disse hersens nettrollene for dere to siste har virkelig fått gjennomgå av dem både deg og synskepeggy. Dere har fått så det holder og dere to har jeg som favoritter, for dere er jo bare gode og snille.

      Jeg og Elvis gutten ønsker deg og dine en riktig god søndagskveld og ny uke.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    3. Hei,hei Aud Marit og god morgen 🙂
      Jeg har vært på jobb i natt og fikk derfor ikke med meg innlegget ditt før nå.Av prinsipp så bruker jeg ikke Internett når jeg er på jobb annet enn i jobbsammenheng.
      Dette var veldig snilt av deg,jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver og jeg ser at du har forstått mye mer om og av meg enn de ufyselige nettrollene har gjort,og det setter jeg stor pris på,det viser at du bryr deg 🙂
      Tusen takk Aud Marit 🙂
      Ha en kjempefin dag i dag og en flott ny uke 🙂 Mange klemmer fra synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg