Et lite innlegg og framsnakk av en av dem jeg følger og leser hver dag!!

 

 

Jeg begynte og framsnakke mine med bloggere men så var jeg så uheldig og framsnakke ei som ikke likte at jeg gjorde det, så med det sakt så vil jeg prøve igjen nå for jeg syntes det er fint å snakke pent om folk og ikke bare slenge dritt om andre som noen gjør. Og når det er sakt så kommer jeg til å framsnakke tre bloggere denne helgen og starter med en blogg i dag/ kveld.

 

 

Og den bloggen jeg vil starte med er en blogg og personen bak den bloggen har mange fine tegninger og bilder av skygger. Hun har også mange andre humoristiske innlegg med sine fingrer som er ute på tur i byens gater med støvler eller rulleskøyter, hun er også en person som kommer med gode og varmende kommentarer og det er godt å ha henne i denne blogg verdenen.

 

Hun har også med seg to små fine tøyrotter på tur som heter salt og pepper, hun har også adventskalender med disse to koselige rottene.

 

Jeg syntes det er veldig koselig å starte dagen med og lese innleggene hennes for det er en utrolig god og våkne til hennes lyse, varme, koselige og noen ganger alvorlige innlegg.

 

Jeg regner med at det er noen av dere som har funnet ut hvem jeg har skrevet om her, men her kommer det en direkte link til hennes fine blogg som jeg håper dere stikker innom så får dere se selv hva jeg mener. Jeg håper at jeg har fått med meg det meste om denne bloggeren, hun er bare god og virker veldig snill og fortjener at du stikker innom bloggen sin.

http://frodith.blogg.no/

 

 

 

9 kommentarer
    1. Jeg syns det er kjempeflott at du fortsetter å fremsnakke blogger og bloggere som du liker og har glede av å lese og ikke bryr deg med dem som nærmest kommanderer deg og vil bestemme hva du skal skrive i din egen blogg.
      Jeg tar hatten av for at du gir blaffen i hva Drama-Quinn og visse andre mener 🙂
      Jeg heier på deg 🙂 Og det var en fin fremsnakking av en flott blogger.
      Ha en super kveld 🙂 Hilsen synskepeggy.

    2. synskepeggy: Jeg har tenk og filosofert mye over om jeg skulle fortsette med framsnakk innleggene, og kom fram til at det er ingen som skal dirigere meg i noen retning. Og ja jeg tok henne inn i varmen men fant jo ut det i går kveld at nå fikk nok være nok så jeg sløyfet henne helt, og bare sitte på gjære og se hva hun holder på med er innom bloggen hennes innimellom.

      Takk for at du heier på meg og jeg heier på deg, ja hun er en flott blogger med mange bra innlegg og bilder.

      Ønsker deg og dine en fortryllende kveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    3. Goddagmann økseskaft kommentar på et Framsnakk i blogg. Skjønner hvorfor folk trekker seg vekk fra deg.

    4. Tusen takk for veldig koselig framsnakke-innlegg Aud -Marit 🙂 Jeg blir veldig glad for å høre så fine ord om bloggen min. Jeg koser meg veldig med å blogge og leke meg med forskjellig. Hvis noen andre har glede av bloggen min blir jeg veeeeldig glad 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    5. frodith: Ja det skal jeg hilse deg og si at jeg har, du er helt utrolig når det kommer til å oppmuntre og glede andre. Du har også noe med alvor i også og du kommer med mange ting som har fått meg til å tenke på noe annet enn på det som jeg syntes er vanskelig. Jeg kan jo ha en veldig dårlig dag og jeg åpner bloggen din og da kommer jeg på andre tanker.

      Så jeg har stor glede av bloggen din.

      Jeg ønsker deg og dine en riktig god fredagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    6. Kjempeflott fremsnakking av en humørspreder uten like 🙂 Jeg elsker å lese bloggen til Frodith, og den bloggeren er blogg.no sin humørspreder 🙂 Frodith er en av de mest kreative bloggerne, og det er det som gjør bloggen hennes verdt å lese.
      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god uke <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    7. Toril sin hverdag med musikken: Ja hurra for henne og jeg er helt enig med deg, ja hun må jo få skryt av sine lesere for hun er jo bare helt herlig.

      Ønsker deg og dine en riktig god og fortryllende fredagskveld og helg.

      Klem fra meg og Elvis gutten..

    8. Jeg har lyst til å si noe til “Herre min”, og hvis du har problem med at Aud Marit skriver framsnakkinnlegg så er det du som har problemer, og ikke Aud Marit!
      Jeg synes det er er feigt gjort av deg å sitte som “anonym” å rakke ned på innleggene hun skriver. Skjerp deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg