Nå sier jeg takk for i dag, og snakkes i morgen.

Jeg stikker innom bloggen for å ønske dere alle sammen en riktig god natt og sov godt. Ble litt sent dette her, så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna så jeg våkner sånn passe opplagt i morgen. 

 

På ettermiddagen så skal jeg ha samvær med mine to storsjarmører, gleder meg masse til det men det er veldig vanskelig når vi skal avslutte samværet for min del. Skriver mer om det i morgen. 

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake. 

VI BLOGGES FOLKENS!! 

4 kommentarer
    1. Hei Aud Marit. 🙂
      Så koselig med samvær med barna dine. Dere har det nok fint sammen, og nyter tiden dere er sammen. Kos dere! 🙂
      Klart det blir hardt med avskjeden. Det forstår jeg så inderlig godt. Dere gleder dere sikkert allerede til neste gang dere skal treffes.
      Nå skal jeg på kveldstur med min firbeinte venn i det nydelige høstværet. Deilig å ikke ha det så varmt lenger. Elsker høsten, vinteren og våren. Ønsker deg en fin kveld. 🙂
      Klem.

    2. Line: Ja vi hadde det kjempe kos på samværet vi var på bowling og vi spiste først, minste mann ble veldig sliten hadde jo vært på skolen hele dagen ja det hadde de jo vært begge to. Ja vi gleder oss veldig til lørdag den 8 desember klokken 11.00 for da er neste samvær.

      Det var veldig vanskelig for den yngst men han var så sliten at jeg tror alt hadde vært vanskelig for han i kveld.

      Kos deg på tur med din firbeinte venn og det er godt og nydelig vær i dag, enig med deg at det ikke er så varmt lenger jeg også elsker høst, vinter og vår. Ønsker deg og dine en riktig fin kveld.

      Klem fra meg og Elvis.

    3. Hørtes ut som at dere hadde det kjempekoselig sammen <3 🙂
      Forstår kjempegodt at avskjeden kan bli tung, men han er jo glad i deg som er mammaen hans <3 🙂 Blod er tykkere enn vann samme hvor mye man snur og vender på det 🙂
      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin torsdagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Toril sin hverdag med musikken: Ja vi hadde det kjempe koselig, ja selvfølgelig så veit jeg at både lille gutt og den store gutten er glad i mammaen sin. Det er sårt for både meg og begge guttene når vi drar fra samværet.

      Ønsker deg og dine en riktig god torsdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg