Nå er det lenge siden jeg har blogget så det er på tide med en liten oppdatering.

I dag har det vært en nydelig høstdag med sol og vakre farger, som jeg har benyttet meg av og gått en lang tur i skogen.

 

I kveld så skal jeg på kose kveld med min mor på sjukheimen hun bor på, de har det 1 mandagen i hver måned som er et fint og godt avbrekk for pasientene. Det er sjukheimens venner som steller det i stand, med musikk og sang fra egen sang og musikk gruppe noen ganger så kommer det leikaring og danser både med stort og smått. Det er koselig på disse kosekveldene, de har også loddsalg og kaker og kaffe så vi skal kose oss bokstavelig talt. Mye som blir kos i kveld og jeg gleder meg og se reaksjonen til hu mor når hun skal få spise kake som alle andre.

 

Nå har jeg ikke så mye mer og skrive om, jeg kommer sterkere tilbake.

 

Takk for at du stakk innom bloggen og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. frodith: Ja det er veldig koselig og de eldre koser seg utrolig, de er med og synger og forteller historier til oss som sitter ved bordet sammen. De kvikner til og husker mye om en sang, og det syntes jeg er veldig fint for de som ikke husker så godt kan huske første gangen de hørte en sang. Ja vi koste oss med kaffe og kake spesielt eplekake alle tre/to Elvis var jo med.

      Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg