Snart ny måned og nye muligheter.

 

 

 

 

De siste dagene har jeg ikke hatt noe godt blogg humør og da er det like godt og la det være, for det hadde ikke kommet noe godt ut av det jeg hadde skrevet når det har vært slik. Og det hadde ikke blitt noen ting annet enn at disse som ønsker meg nedenom og vekk, da hadde det vel bare vært dem som ønsker å kaste skitt på meg som hadde fått maten sin så det var best å holde kjeften min.

 

Da er det siste dagen i august og i morgen starter en ny måned med nye muligheter, og den burde dere gripe med begge hender og utnytte for det den er vært. Hvert sekund, minutt, timer, dager og uker og gjøre dem til din beste måned, ikke bry deg om hva andre mener. Jeg har i alle fall tenkt og gjøre det, for nå er jeg dritt lei av at andre skal styre meg til noe som stiller dem selv i et bedre lys og meg selv i skyggen for det har skjedd meg mer enn en gang. Dette er min blogg og da er det vel jeg som bestemmer hva jeg ønsker med den, og ingen andre så da sier vi at slik blir det. Dem som har et annet ønske får dra lenger ut på landet, tåler de ikke det jeg skriver så får de bare krype ut igjen fra innlegget det er ikke så veldig vanskelig det er et kryss øverst i hvert innlegg som du kan trykke på og da går du ut av innlegget.

 

Ingen kan få meg til å slette et innlegg noe mer, for det er jeg som bestemmer over min egen blogg. Og nå har jeg tenkt å sette alle kommentarer slik at de automatisk blir lagt til bloggen og jeg slipper og godkjenne dem slik at dere kan se hva som kommer inn av kommentarer, for det er ikke alle kommentarer som er like koselige.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS

2 kommentarer
    1. Huff 🙁 Jeg blir kjempelei meg når jeg leser at noen ikke tåler at du blogger 🙁 Du har like stor rett til å blogge du som alle andre, og det er de som skriver slike problem som har store problemer med seg selv.
      Du skal aldri la deg true til taushet, og ingen har noe med å be deg slette innlegg! Venninna Else Marit fikk samme beskjed om å slette facebookprofilen sin og bloggen sin fra en annen blogger, men hun lar seg ikke true til taushet.
      Jeg skrev et tema på min facebookprofil angående unger og tenåringer som snakker spa-språket, og som uttaler Skj-lyden når det skal være kj. Når noen voksne i 30 årene blir så provoserte at jeg skrev min mening på min facebookprofil sier så mye! Samme personen ba meg slette facebookdiskusjonen min med øyeblikkelig virkning! Jeg slettet vedkommende som venn fra facebook, og ba henne ryke og reise til et varmere sted.
      Blogg videre du <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Det er noen som skal henge seg opp i alt og tror at de kan true folk til å tie, bra den personen ikke klarte å stoppe dere og meg skal de ikke klare å stoppe meg heler.

      Selvfølgelig så skal jeg fortsette og blogge og ytre mine meninger om tingenes tilstand.

      Ønsker deg og dine en kjempe fin lørdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg