Er på tide og finne sengehalmen..

 

 

Nå er en lang dag gått over til natt, og da er det vel på tide å finne senga her i huset. Først så må jeg ut med Elvis gutten min så han får gjort det han skal før natta, og det passer egentlig veldig bra for jeg må ut med søppelen også så da slår jeg to fluer i en smekk.

 

Etter det så er det bare å hoppe i sengehalmen og prøve og få meg litt søvn, noe som jeg håper blir en hel natts søvn. Så nå skal jeg ta en titt på baksiden av øyelokkene, for nå glir de igjen hele tiden så det ta så lang tid å skrive dette innlegget.

God natt alle sammen vi sees i morgen, på bloggen vel og merke.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg