Det og fram snakke noen er ikke enkelt når det faller i dålig jord.

 

 

 

 

Jeg har ikke så mye å skrive om, har tråla hjernen for å finne noe og skrive om men nei da fant ingenting.

Og jeg som hadde tenkt og fram snakke en blogger hver helg men for fjorten dager siden så fram snakket jeg en blogger, men det falt ikke i god jord hos bloggeieren.

Den bloggeren slettet bloggen sin for gud veit hvilken gang her inne dagen etter at jeg hadde frem snakket bloggen hennes, så løp hun inn på en annen bloggportal som hun blogger på og mente at hun hadde fått bevis på ett eller annet og hun likte ikke og bli ryggsleiket som hun kalte det og at hun ikke likte at folk snakket pent om henne og at jeg var falsk

. Derfor veit jeg ikke om jeg tørr og fram snakke noen noe mer for tenk om den reaksjonen kommer fra flere, ikke er jeg falsk og jeg mener ikke noe stygt med og fram snakke noen. Vil dere at jeg skal ha mer av det eller ikke, vil dere at jeg skal gjøre det mer så får dere skrive det i kommentar feltet under dette innlegget.

Er jo vondt om det er flere som blir like sur som den damen som godkjente at jeg fram snakket hennes blogg, og etterpå kom den reaksjonen på fram snakk innlegget mitt.

Det var jo ikke det jeg ville for jeg skriv ikke noe som ikke stemte, så hun må jo ha tolket og plukket innlegget fra hverandre og satt det sammen igjen helt feil.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Jeg ville ikke tatt så tungt det som kommer fra den bloggeren.
      Hun har beskyldt meg for alt fra ryggsleiking til alkoholiker og hun har stalket bloggen min i åresvis.Hun er uforskammet,frekk og kontrollerende,hun kom inn på min blogg og forlangte at folk skulle slutte å kommentere til meg.Hun er rammet av vrangforestillinger,hun lyver og hun fantaserer.Det hun skriver er uten mål og mening og uforståelig,det er lenge siden jeg sluttet å lese noe av det tullet hun skriver.
      Hun og en annen blogger er blitt svært så gode bloggvenner og det de har til felles er stalking av bloggen min og hets mot meg.
      Du må ikke la henne styre og kontrollere deg.Du må skrive hva du vil og fremsnakke hvem du vil 🙂
      Det du skriver er bra og ærlig 🙂
      Hilsen synskepeggy.

    2. synskepeggy: Ja jeg veit at hun jeg fram har vært etter deg og flere, og jeg har vært innom bloggen hennes på Nouw for å se hva hun skriver om dagene etter denne episoden. Har ikke vært innom den siden. Ja jeg skal komme med et fram snakk innlegg i morgen, og hun skal ikke få styre og kontrollere meg kan jo bare prøve da skal hun få motstand og kan jo dra ditt pepperen gror for min del.

      Tusen takk for gode ord.

      Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    3. At vedkommende blogger du framsnakket hadde en negativ reaksjonsmåte må du ikke ta deg nær av. Da vedkommende blogger hadde fotobloggen sin på blogg.no en liten ukes tid her skrev jeg en kommentar hvor jeg skrøt av bildene hennes. Hun fikk en rusten benk til å se kjempevakker ut. Jeg mente det 100% ærlig at hun er kjempeflink til å ta bilder. Det falt ikke i god jord, og jeg ble beskyldt for å ryggsleike og smiske med vedkommende!
      Vedkommende blogger kommer aldri til å få lesere på den måten, for bloggeren skremmer bort leserne når bloggereen mener de som skryter av bildene smisker.
      Jeg synes det er kjempekoselig at man framsnakker en annen blogger, og du ha lov til å framsnakke den du vil kjære Aud Marit!
      Ingen skal legge føringer på hva du skal skrive om i din blogg!
      Igjen mener jeg det med hånden på hjertet at bloggen din er en kjempekoselig blogg om deg og ditt liv 🙂
      Ønsker deg og Elvis en kjempefin tirsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Toril sin hverdag med musikken: Ja hun er et underlig og vanskelig vesen og forstå seg på hun der, først så sier hun at hun er misforstått av andre mennesker og når man skriver noe pent om henne så går hun rasende ut i forsvar mot den som bare ville skrive noe pent om hennes blogg.

      Og går til angrep på oss som sier noe pent om bilder og tekster hun har men nei da går hun til person angrep på oss. Tusen takk for det vi to har hatt en fin tirsdag.

      Elvis og jeg ønsker dere en riktig god tirsdagskveld i stua.

      Klem og klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg