Tankefull i dag og veit enda ikke hva jeg skal skrive om..

 

 

For og si det slik så har jeg sittet og prøvd og finne noe og skrive om, jeg er fortsatt usikker så derfor fant jeg ut at jeg skulle sette meg foran tastaturet og la fingrene løpe over og se hva det blir ut av det. Det blir spennende og se hva det blir ut av det, kan bli spennende for dere også og se.

 

Er noe irriterende og få skrivesperre men da er det bare og skrive på og se hva det blir ut av det, er som oftetest de innleggene som jeg tar på sparket som det er flest som leser. De jeg jobber utrolig mye med er dem som man får minst lesere, og man må jo ha overskrifter som sjokkerer folk som folk klikker seg inn på hvorfor er det slik? Jo for da kommer alle leserne og klikkene, jeg leser alle bloggene jeg følger flere ganger om dagen hver gang de oppdaterer. Er ikke så flink til å kommentere eller gjøre andre tegn på at jeg har vært innom, og dem som jeg er med i blogg grupper på facebook sammen med leses også nesten daglig i allefall en gang annen hver dag.

 

Men det er det ikke alle andre som gjør tror jeg, men det gjør jeg ikke noe ut av for vil de ikke lese det jeg skriver så skal de da slippe det jeg skal ikke presse noen til å lese min blogg. Jeg skjønner godt det også man må jo respektere at ikke alle ønsker å se min kjedelige hverdag, for det skjer ikke så veldig mye spennende her i gården.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!!

10 kommentarer
    1. Det du beskriver er helt normalt for alle bloggere, men hvis man legger press på seg selv blir det ikke lystbetont å blogge. Ofte kan et bilde som f.eks. det kjempefine bildet av hesten være nok å sette inn. Om du hopper over et par dager med å blogge er vi som leser og følger bloggen din der når du kommer igjen.
      I hektiske perioder har jeg ikke tid til å blogge. Da er må jeg prioritere f.eks. å oppdatere oppdretterfacebooksiden min, og oppdrettsbloggene mine i stedet for å oppdatere hverdagsbloggene mine. Uansett vet jeg at mine faste blogglesere er der.
      Vi vanlige bloggere som ikke tjener noe på bloggingn er kjempeheldige at vi kan ta oss fri. Toppbloggeerne om tjener penger kan ikke ta seg fri. Mindre blogging for dem betyr mindre penger i banken.
      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld 🙂
      Purr, purr, Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja jeg veit jo det, men jeg får dårlig samvittighet jeg hvis jeg ikke får oppdatert. Jeg veit jo det men det er ikke så enkelt å ikke oppdatere bloggen minst en gang om dagen.

      Ønsker deg og dine en riktig god lørdagskveld.
      Klem fra meg og Elvis gutten.

    3. Jeg selv kladder aldri. skriver rett ned. Tror også at de fleste gjør det 🙂
      Jeg synes at du har en fin blogg. Jeg leser alt du skiver og jeg synes du er flink.
      Jeg har ikke den mest spennende bloggen her inne. Men jeg har mine faste som kommenterer. Jeg er også flink til å gi dem komplimenter på bilder og annet 🙂 Jeg liker bloggen din, og derfor kommenterer jeg til deg også.
      Variasjon er fint. Men i ett hverdagsliv/ vanlig liv så er det ikke så mye som skjer. Da kan bloggen bli veldig kjedelig. Da finner jeg bare på et eller annet å blogge om , eller lar være 🙂
      Det er kjedelig å ha en blogg med lite lesere. Men det er bedre med en fugl i hånden enn flere på taket 🙂
      Nå må jeg fortsett der jeg slapp. Ja med å rydde.
      Håper at lørdagen har vært fin hos deg <3

    4. poesimylife: Det er ikke alt jeg kladder heller, noe må jo kladdes og gjøre ryddig så det ikke blir så rotete som jeg hadde i begynnelsen.

      Jeg har en kjempe fin lørdagskveld og dagen har vært bra den også.

    5. Toril sin hverdag med musikken: Nei men jeg har lagt det inn i dagsplanen min hverdag, det er ikke alltid det går å fullføre alt men det blir gjort til slutt noen ganger veldig sent.

      Tusen takk prøver så godt jeg kan.

    6. Du må bare ta det som det kommer til deg og ikke stresse med det.Det tar jo litt tid å drive en blogg også,ikke bare skal man skrive et eller flere innlegg,men man skal jo svar på kommentarer også.
      For min del så bare ramler innlegg eller ideer inn i hodet på meg og så skriver jeg det inn i bloggen,sånn som i dag da jeg tenkte litt over dette her med å stå inne for det man skriver,ta ansvar og være klar over at mye av det man skriver og legger ut kan få konsekvenser som man ikke hadde tenkt seg på forhånd.Det var derfor jeg skreiv innlegget i dag med bildet av bla.en (uåpnet) flaske vin.Da jeg la ut bildet for første gang fikk noen det for seg at jeg var en alkoholiker og de som trakk den slutningen fastholder påstanden den dag i dag.Jeg la ut bildet,jeg tar ansvar for det,jeg tar det ikke personlig eller krenkende at noen kan finne på å kalle meg alkoholiker på bakgrunn av et uskyldig bilde,jeg valgte selv å legge ut,da står jeg for det og jeg har absolutt ikke noe behov for å gå til motangrep mot noen.Derimot er jeg mer enn villig til å diskutere saken.Jeg skulle ønske at flere blei flinkere på akkurat det.
      Det jeg ville vise med det eksempelet er at når vi legger ut noe på nett så blir det sjelden glemt,det kan brukes mot deg og man må regne med mange forskjellige meninger.Jeg,for min del,syns at det er en del av det å blogge og syns det er helt ok.
      Det triste er at mange ikke forstår at det kan være delte meninger og at ikke alle skamroser alt som legges ut,man skal kunne gi uttrykk for hva man mener uten å risikere å bli flydd i strupen på eller tillagt konklusjoner som ikke er et snev av sannhet i.
      Jeg leser bloggen din fordi jeg syns du har en god og flott blogg,og tro meg,det er ikke mange blogger jeg gidder å lese.
      Ha en fin kveld 🙂 Hilsen synskepeggy.

    7. synskepeggy: Herregud var det bare et uskyldig bilde som satte i gang det tullet til ja du veit hvem.

      Tusen takk for at du leser bloggen min, jeg leser din også den er veldig fin og du har mye fint å komme med. Ikke alle som forstår hva du mener, men det gjør jeg og de fine bildene du har på bloggen din. Du må ha en kjempe fin lørdagskveld videre.

    8. Jeg også tror at dette er ganske så normalt. Noen ganger kommer innlegga på løpende bånd og andre ganger er det bare stopp…? Er også ofte innom mange bloggere hvor jeg ikke kommenterer, men det er som regel på mobil. Appen er ikke helt optimal når en skal kommentere – må fylle ut alt hver gang. Stå på, synes du har en fin blogg:)) Ønsker deg en flott søndag.

    9. stavangerinmyheart: Ja sånn er det noen ganger at det blir tverr stopp, det er på mobilen det er vanskelig og kommentere, men det er ikke alltid jeg gjør det på dataen heller. Er redd for at jeg skal bli misforstått av dem jeg kommenterer hos, så da lar jeg det heller være.

      Og tusen takk.
      Ønsker deg og dine en riktig god søndag.

      Klem fra meg og Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg