Kvinnegaiden og rampelyset er norges største barnehage, hvor er de ansatte i barnehagen.

 

 

Dette er et innlegg som jeg har jobbet mye med, og jeg veit at det kommer til og sette mange siner i kok noen vil nok føle seg truffet men slik blir det når jeg skal ta opp dette. For jeg har i mange år vært en såkalt skap leser av kvinnegaiden og rampelyset, og i disse diskusjonene som er der går løs på folk personlig og da mener jeg at det går for langt.

 

Jeg er rett og slett flau på de menneskene der inne sine vegner, grunnen til det er at de får liret ut av seg så mye dritt om andre og de navngir folk og hva de har i planene og gjøre. Som for eksempel så konkurrerte de om hvem som skulle skrive bekymringsmelding på Anna Rasmussen, og de var mange jeg syntes det var vondt og lese ikke bare akkurat den tråden men også andre. De går jo på person og deres privat liv, og jeg lurer på hvor de er de som jobber der inn og kan gjøre noe med det. Nei da de sitter med hendene i fanget og ser på alt som skjer, de kunne ha utestengt de verste for livstid der inne så vi slipper og se de stygge og alt det andre de slenger ut av seg disse som er på disse forumene. De er der inne for å rett og slett mobbe og trakassere folk på det groveste, disse forferdelige nett trollene får fritt spille rom og ingen gjør noe med det.

 

Jeg har rett og slett lyst til og anmelde begge disse forumene som lar folk ture fram som de vil med denne trakasseringen. Som er regelrett person angrep på folk, jeg venter bare på at noen av dem gjør alvor i de verste tingene de har skrevet at de skal gjøre. Får en høre om mord i bloggverdenen så er det jo for de som jobber der inne og se hvilket nick som skrev mordtruslene for det kan disse gjøre.

STENG NETT TROLLENE UTE FRA KVINNEGAIDEN OG RAMPELYSET…

 

Jeg er glad jeg ikke har en så stor blogg at folk har begynt og diskutere meg der inne, og hvis dette starter så kommer jeg til å ta kontakt med dem via mail og be om navnet og adressen på dem som gjør det for og gå til politiet og anlegge sak.

 

DISSE FORUMENE ER NORGES STØRST BARNEHAGE MEN HVOR ER DE ANSATTE I DENNE BARNEHAGEN….

 

 

15 kommentarer
    1. Et flott innlegg. men forskrekkelig å lese.
      Den portalen kan de ha for seg selv, for min del.
      Der har jeg ikke vært inne å lest siden Toril K tipset meg om det ene og det andre for flere måneder siden. Hun linket inn på min innboks fra den den portalen, så det sang etter. Det handlet da om KM, og dette orket jeg slett ikke å være tilskuer av.
      Nei hold deg unna og la de drive på. Det er jo helt forferdelig. Nå er det flere måneder siden jeg har vært der, og går ikke inn dit lengre. I alle fall ikke frivillig.
      Merkelig at de får holde på . Jeg vet at de to samme som jeg kaller trollene her inne også holder på der. Det gjorde de visst på Nettby også!
      Slike har det slett ikke godt med seg selv. Det er det eneste jeg kan se av et hele som skjer! De må virkelig ha en skrue løs med tanke på at de er 50 +

    2. Jeg kan si meg delvis enig med deg 🙂
      Men samtidig viser det som foregår der inne den enorme viktigheten av å ikke dele ALT på nett.Det er smart å holde mesteparten av livet sitt,sin familie og øvrige relasjoner og omgivelser litt tettere til brystet enn det mange gjør.
      Når man velger å utlevere,dele bilder av barn,sensitive ting om familie,venner og bekjente så må man også tåle at andre reagerer på eksponeringen og gir uttrykk for det.
      Min blogg har mange ganger vært under lupen på forumet,det er greit for meg fordi ingen kan diskutere eller omtale meg personlig,de kan kun forholde seg til det jeg selv skriver på bloggen og det er så og si aldri noe personlig å finne der.Det hadde vel kanskje rammet meg mer personlig om de diskuterte at jeg lot barna mine være hjemme fra skolen flere dager i uken,for syk til å gå på skolen,men ikke for syk til å bruke dagen på dataspill.Eller om jeg hadde lagt ut bilder av familie som strengt tatt burde holdes unna nettet.Eller om jeg hadde lagt ut detaljerte informasjoner om familiemedlemmers sykehistorie osv..Jeg forstår at etter å ha avslørt sånne personlige ting så blir det lettere å ta ting som skrives på rampelys,blogger og KG mer personlig også,men det er et valg man gjør selv.
      Rampelyset er ofte et nådeløst forum i sin omtale av bloggere og kjendiser,men de aller fleste som omtales der har en stor del av skylden for omtalen selv og alle liker oppmerksomheten og skyhøye lesertall som følge av gratisreklamen de får.Det er mange bloggere som har innrømmet det og jeg vet til og med om tilfeller der bloggere selv har startet tråder der inne og omtalt sin egen blogg for å få fart på lesertallene.
      Men,i det store og hele er jeg enig med deg,det er mye stygg og ufin oppførsel der inne på forumet.
      Ha en flott fredag og god helg 🙂
      – Og det var et meget godt skrevet innlegg dette 🙂
      Hilsen synskepeggy.

    3. Kan legge til at akkurat nå er det faktisk en blogger som prøver seg på å få oppmerksomhet på rampelyset med å reklamere for sin egen blogg.Den samme bloggeren prøvde seg for noen dager siden også,men blei rimelig fort avslørt,rapportert og slettet.Vi får se hvor lenge bloggeren får styre på der inne på dette forsøket.
      Uansett,så beviser det min påstand om at de aller fleste som omtales faktisk ønsker oppmerksomheten de får,selv om den ikke alltid er positiv.Flere blogger har jo også sett at jo mer dritt som blir kastet om dem på rampelyset,jo flere leser og sympatisører får de selv.
      Det var vel rart at akkurat mens jeg skreiv dette og min første kommentar så skjer jammen meg det samme som jeg skriver 🙂
      Hilsen synskepeggy.

    4. synskepeggy: Tusen takk for det, ja jeg har sett det også det du skriver om her. Men det må da være vise rettningslinjer der inne.

      Ønsker deg og dine en kjempe fin fredag og god helg.

    5. He,he – jeg ler jeg også 🙂
      Bloggeren som til stadighet prøver seg der inne på rampelyset er nå rapportert gjentatte ganger for brudd på regelen om forbud mot reklamere for sin egen blogg.Er nå slettet for ørtende gang.Denne gangen forsøkte vedkommende seg,først i går med et nic,blei slettet rimelig fort,forsøkte i dag med et nytt nic og blei slettet igjen etter ca en time !
      Må bare også si at det er nok av regler og retningslinjer å forholde seg til på KG og rampelys,problemet er ofte at moderatorene er litt slappe og må først få gjentatte rapporteringer før de modererer og i mellomtiden forekommer det brudd på reglene.
      Hilsen synskepeggy.

    6. synskepeggy: Ja der var den borte igjen, ha ha . Må det være oss som leser det som må rapportere det som skjer, sånn burde det jo ikke være.

    7. Nei,det er ikke vi som smugleser som kan rapportere,man må være medlem for å kunne gjøre det.Det er bare medlemmer som kan rapportere,starte tråder,svare i tråder osv. Jeg er ikke medlem selv og har ikke tenkt å bli det heller,men innrømmer gjerne at jeg smugleser,og særlig etter å ha fått med meg at det er meg og min blogg som diskuteres og det skjer iblant.
      Hilsen synskepeggy.

    8. synskepeggy: Å så en må være medlem, det gidder jeg ikke da sitter jeg her og smugleser det som står. For jeg akter ikke og synke så lavt at jeg blir medlem der inne. Jeg veit ikke om min blogg har vært omtalt der inne, jeg har ikke sett noe av det. Jeg har sett fra tid til annen at du har fått passet påskrevet der inne.

    9. Du kan så si! Jeg blir fysisk dårlig og kvalm av å lese det de skriver på trådene der.
      Kommer aldri, aldri i verden til å bli medlem på kvinneguiden!
      Synes særlig synd på bloggerne Anna Rasmussen, Anne Brith og Helene Drage. Det står jo i retningslinjene at de ikke har lov til å diskutere utseende, men på tråden om Helene Drage gjør de det.
      Har lest andre tråder på kvinneguiden om katt og kattehold. De trådene var fine og saklig tråder.
      Jeg er med på et helt annet diskusjonsforum som heter rasekatter.no. Det fungerer på lik linje med kvinneguiden ser jeg.
      Nei takk til kvinneguiden, for jeg har ikke til overs for slike forum!
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    10. Jeg har fått både ris og ros på rampelyset,rett skal være rett og det er greit,vi vet jo hvem som står bak drittkastingen og de faste medlemmene der inne har aldri vært direkte ufin,løgnaktige eller krenkende mot meg og bloggen min.
      Skulle allikevel likt å sett de mest hårsåre,egobefengte og selvsentrerte bloggerne få nådeløs omtale av innholdet i bloggene sine.Da hadde de nok fått kjørt seg litt,tenker jeg,medlemmene der viser nåde mot sånne nedrige egenskaper.Og det syns jeg ikke at de skal heller.
      Hilsen synskepeggy.

    11. Toril sin hverdag med musikken: Enig med deg, jeg er en slik smugleser som ei sa så fint her inne i kommentarfeltet mitt. Nei takk og bli medlem hos dem det gidder jeg ikke så dypt har jeg ikke tenkt å synke.

    12. poesimylife: Sorry at jeg var så sein med og godkjenne din kommentar. Og med det sakt så vil jeg takke for at du syntes innlegget var flott. jeg er ikke så mye der inn men jeg er en slik de kaller sugleser.

    13. Er ikke så mye på rampelysdelen av KG men mitt inntrykk er at de er imot overeksponeringen av bloggerbarna.
      Syns faktisk barna trenger et større vern enn det de har i dag, når det kommer til eksponering i media.

    14. Lille My: Ja helt enig men de går da alt for langt når de går til det drastiske steget og sender bekymringsmelding til barnevernet spør du meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg