Dagen i dag, og litt om morgen dagen.

 

 

 

Jeg føler at jeg har forsømt dere i dag men jeg har kladdet et innlegg som har tappet meg helt for energi, jeg må fin pusse på det i morgen tidlig så det blir fullstendig og bra slik at ingen skal misforstå det. Det er personlig og dypt så jeg håper noen vil se det, håper dere ser at det er ikke alltid at livet er enkelt.

 

Men nok om den saken nå skal jeg skrive om dagen i dag, og den har vært som den pleier. Så det er ikke så mye som har skjedd annet enn at vi gikk opp til hu mor og det har blåst noe helt vilt her i dag/kveld.

 

Og jeg og han lille Elvis gutten gikk en tur opp til Hovet og så på kronene, og gikk innover lysløypa og slalåm bakken vi har her i byen. Deilig og bruke kroppen og gå oppover stupbratte bakker og gå ned igjen, det kom til det punktet at jeg merket at jeg brukte noen muskler som jeg ikke hadde brukt på en stund. Så jeg regner med at jeg blir stiv og støl i morgen, men det får jeg ta da og ikke ta sorgene på forskudd men det er det mange som gjør. Men jeg har nå bestemt meg for ikke å gjøre det lenger, for folk har jo forskjellige meninger om det man skriver om så det får man jo bare tåle.

 

Så etter det innlegget i morgen så skal jeg puste lettet ut når det er postet, det er vanskelig og vite hvordan folk tar det innlegget men det ser jeg på lørdag.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Av og til blir man tappet for energi når man skriver et innlegg man bruker mye krefter på. Det skjer alle, og der menneskelig <3 🙂
      Synes du er kjempeflink å gå turer med Elvisgutten din, og du har en stor kjærlighet for dyr <3 🙂
      Du poster akkurat hva du vil på bloggen din, og hvis noen reagerer på det er det deres problem! Husk du har alle oss bloggvennene som støtter deg <3 🙂
      Ønsker deg og Elvis en kjempefin og god natt <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja det gjør det, men nå er jeg sliten.

      Ja jeg må jo ut selv for å bytte mening, og få det godt med meg selv både fysisk og mentalt. Ja jeg er veldig svak når det gjelder dyr, blir sint hvis noen behandler dyra sine dårlig.

      Jeg veit at jeg kan poste hva jeg vil på min blogg, ja det er jo de som reagerer på det jeg skriver som har et problem men det er vondt hvis de sier noe som jeg veit er feil.

      Jeg veit at dere støtter meg og det setter jeg stor pris på.

      Ja nå skal jeg og Elvis snart finne senga så jeg ønsker deg og dine en god natt og sov godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg