Jeg er ingen brikke i andres spill, jeg er bare meg selv og ingen andre…..

 

 

 

Det er vanskelig å vite hva en kan gjøre, her om lørdagen så skrev jeg et åpent og ærlig frem snakk innlegg om en blogger. Men tålte den bloggeren det, nei da personen gikk til frontal angrep på meg på sin blogg på en annen blogg portal. Skal ikke nevne noe navn for personen er blogget her inne og har hatt utallige blogger her inne har nå slettet bloggen og blogger nå bare på den andre portalen. Det var ingen onde hensikter med det innlegget, så hva så denne personen i det innlegget som kunne sette personen i dårlig lys.

 

Nå får jeg nok så det ryker etter men det gir jeg faen i, for det var ikke noe vondt i dette innlegget. Personen ba meg slette innlegget og det gjorde jeg med en gang personen ba om det, for jeg er ikke en slik person som vil noen noe vondt men det var vist noe denne bloggeren så som ikke var vondt ment.

 

Så jeg ser på meg som en dust etter og tro at denne personen ville være bloggvenn med meg og følger , men det kan jeg vist bare glemme for denne personen ser på meg som en dritt og en brikke i andre bloggeres spill men nei da ingen kan bruke meg som noen brikke i et spill for jeg har faktisk egne meninger. Jeg er ikke naiv og dum heller.

 

VI BLOGGES FOLKENS….

 

 

 

10 kommentarer
    1. Stakkars deg 🙂
      Jeg kan si deg så mye at vi alle kjenner til henne og måten hun holder på.Jeg kunne ha sagt det til både deg og en annen blogger med en gang,men ingen av dere ville ha trodd meg og dere ville nok ikke engang ha postet en slik kommentar fra meg.
      Trøst deg med at du ikke er aleine,vi har alle fått “så hatten passer” fra den kanten og det har alltid vært helt umotiverte angrep på oss.
      Jeg ser at noen av oss får “så hatten passer” i en annen blogg også,det bryr jeg meg ikke om,men la det være en advarsel om at dem som liker å fremstille seg selv som engler og uskyldige offer,aldri er så uskyldige engler som de ønsker at andre skal tro at de er – og det er det flere og flere som får med seg.Vi andre får meldinger på innboksen vår vi også.
      Ha en fin dag 🙂 Og prøv å ikke tenk for mye på dette her.
      Hilsen synskepeggy.

    2. synskepeggy: Takk for en fin og opplysende kommentar, det satte jeg virkelig pris på.

      Ha en fin dag du også.
      Nei jeg skreiv dette innlegget som en opplysning og jeg tenker ikke så veldig mye på det.

    3. frodith: Ja tusen takk for det, skulle jo bare mangle jeg er glad for å kunne ta et glass champis og titte på alle de fine skyggene. Og kunne stemme frem den jeg syntes var finest det var utrolig vanskelig og bestemme seg for hvem jeg fant et som jeg ville gi min stemme..

    4. Det var et kjempefint bilde av himmelen <3 🙂 Bildet ditt i utfordringen til Frodith var kjempefint! Kjempegøy at du ble med! Det er kjempegøy med slike utfordringer 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    5. Toril: Jo takk for at du syntes det, ja jeg syntes det var litt annerledes. Men det når nok ikke opp har jo ikke fått noen stemmer, men det er moro og bare være med da. Og det var jo et blinkskudd som jeg ikke så var et skyggebilde før jeg lette igjennom alle mobilbildene mine.

      Ønsker deg og dine en kjempefin kveld..

    6. what? Nå forstår jeg ingenting av noe her. Har hun slettet bloggen sin, igjen?
      Hva mener du med at hun ba deg slette det flotte innlegget som var framsnakking av henne. Det høres for meg meget merkelig ut, ettersom hun var veldig glad for å bli fremsnakket og at hun ble tatt inn i varmen igjen og fikk en ny sjanse. Det er også merkelig at du lar de som du vet kommentere inne hos deg, etter alt det du vet de har drevet med. Begge to på en gang. Hvor lenge siden er det de kommenterte inne hos deg?
      Merkelig at de to stikker kun hodet frem når det er noe “negativt” som skjer!
      Jeg vet ikke hva som har skjedd uten det du ha skrevet om her, men det virker for meg merkelig at noen skulle ha skrevet negativt om deg etter et så fint framsnakkinnlegg.
      Håper at det går bra med deg etter dette, og at du og Elvisgutten får en fin dag <3

    7. poesimylife: Ja hun har slettet bloggen sin igjen.
      Hun selv som ba meg gjøre det for hun syntes det var for dumt og bli ryggsleiket på den måten.
      Det var hun som skreiv negativt om det på sin egen blogg på Nouw.com, hun skreiv om det i et innlegg der så da kan du lese det der hvis du ikke tror meg.

      Og det du skriver om de to andre får du ta som det er, men jeg står rakrygget og kan tilgi jeg da. Det var da ikke noe negativt i kommentarene fra dem, og de ønsket og kommentere på det de leser og så i innlegget mitt. Og det syntes jeg var koselig, og det må du også respektere at jeg ikke har noe imot de kommentarene som er opplysende fra alle.

      Jeg har det bra jeg, og jeg og Elvisgutten har en fin dag på fjelltur.

    8. Jeg har full respekt for deg og alle får kommentere det de vil. Men det er heller hvordan de kommenterer. Jeg er ikke inne på noen andre portaler da jeg har mer enn nok med å være på blogg.no. Så på den måten følger jeg ikke helt med, tydelig vis. Men det er heller ikke noe jeg har så store behov for. Jeg har mer enn nok med mitt jeg 🙂
      Jeg tror deg, det må du vite. Men det virker jo meget merkelig når hun ble så glad for den omtalen du ga henne. Selv så har jeg ikke hatt noe særlig med henne å gjøre, men jeg har dessverre fått høre en del negativt om henne fra en annen blogger, noe som langt i fra egentlig er greit. Hvorfor gi meg opplysninger om noen jeg slett ikke kjenner?
      Hun som du beskrev hadde en fin blogg og hun skrev heller ikke negativt om andre på den bloggsiden, da det sort sett var bilder av hunden hun passet og naturen. Ja av det jeg så da jeg fulgte henne de få dagene.
      Håper at det går fint med deg etter dette. Det er langt i fra greit å bli omtalt negativt når man har gjort noe hyggelig.
      Nyt kvelden og hev deg over det <3

    9. poesimylife: Jeg veit du ikke er inne på den portalen så da er det vanskelig og følge med på det hun driver med. Det er da ingen av dem som har skrevet noe stygt om noen andre enn den dette innlegget handlet om.

      Håper du har det bra, Ja da det går fint med meg, for jeg viste at dette ville komme for denne dama er ikke god.

      Ja da jeg skal nyte kvelden jeg. Har akkurat gått kveldstur med Elvis, så skal jeg ha et stevnemøte med tv resten av kvelden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg