Fredag og snart helg….

 

 

 

I dag så startet dagen med morgentur klokken 07.00, grunnen til det var at hu mat mor skulle til hørsel kontroll tidlig. Og vi var heldig med morgenturen for da vi gikk ut så hadde det akkurat sluttet og regne så jeg slapp og bli våt, Men da hu mor gikk så måtte jeg være alene hjemme, det er noe jeg syntes er skummelt men det ble ikke så lenge denne gangen så det gikk bra det. Og da hu mat mor kom tilbake fra hørselskontrollen var hun så vått at hun så ut som noe katta hadde dratt inn på fredagsmorgenen, hu så faktisk ut som ei drukna katte for det hadde jo begynt og sprut regne. Regn er jo noe vi trenger etter en så varm sommer vi har hatt.

 

I dag er det fredag og jeg som blogger har tenkt å gjøre noe jeg ikke har gjort før jeg har tenkt og ha et frem snakkings innlegg litt senere i dag, jeg har plukket ut en blogger og skal skrive innlegget senere. Og det er noe jeg har tenkt å gjøre hver fredag for det er bedre og frem snakke noen enn og henge ut andre bloggere, for det er mange bloggere som blir hengt ut spesielt på en negativ måtte. Derfor har jeg tenkt og bare skrive positive ting om bloggeren og hva jeg føler er riktig, for det er mange som har sluttet og blogge her inne for de blir hengt ut og frosset ut av andre bloggere.

 

Så dette er en fin måte og få folk til å se på de bloggerne med nye øyne hvis de har evnen til og gjøre det, jeg har klart det så burde andre også gjøre det. For alle som sitter her og blogger er jo mennesker med et liv som er mer enn det de skriver på bloggen. De er mennesker med tanker og følelser så ikke døm dem bare for det dem skriver om, for å dømme ut fra det kan såre dem utrolig mye så tenk dere om de skriver jo bare det som er deres synspunkter om en sak. Ikke menneskene bak ordene for dem kjenner du ikke.

 

Så tenk dere om før dere dømmer noen..

 

VI BLOGGES FOLKENS…

4 kommentarer
    1. Dette var virkelig et flott innlegg 🙂 Godt at Elvis kom jeg tørrskodd inn igjen, men synd at du kom hjem som ei drukna katt hahaha. Jeg ser at du har mange like ordtrykk som meg, og det må jo bety at du også har humor 🙂
      Så flott at du skal starte med framsnakking. Det gjenspeiler seg i at du ønsker andre kun godt, og at du er en snill og omsorgsfull person. Slike mennesker gjør meg veldig glad og varmer et hjerte <3
      Det drev jeg også med for en stund siden. Jeg vet sannelig ikke hvorfor jeg egentlig sluttet med dette. Det er flott at du engasjerer deg positivt.
      Et dikt her som passer godt:
      Tenk positive tanker,
      si positive ord,
      gjør positive handlinger
      og det positive gror.
      Jeg gleder meg masse til å følge dette med framsnakking, da det virkelig er noe som er fint.
      Jeg håper at du har tørket nå hehe
      God helg til deg og Elvisgutten <3

    2. poesimylife: Ja dette med at jeg er vått som ei drukna katte er noe som har fulgt meg siden jeg var ganske lita og jeg syntes det er et morsomt utrykk. Ja Elvis var også glad for at han kom seg tørr skodd hjem, og han ble utrolig glad da jeg kom hjem vått som en dupp.

      Takk for et utrolig flott og passende dikt dette er.
      Ja jeg har tørket nå, det var jo bare og vrenge av seg det våte og ta på seg noe tørt.

      Helgen blir nok bra her.

    3. Inger J: Ja det har du helt rett i det du skriver her, det er mange som er mer villig til å psyke ned enn opp her inne, derfor ønsker jeg og psyke opp og frem folk.

      Ønsker deg en kjempe fin dag.
      Klem fra meg og Elvis gutten..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg