Dere får ta det jeg skriver her som en oppklaring.

 

 

 

Jeg har funnet ut at man ikke har lov til å si sine meninger her inne, så fra nå så må man vist bare blogge om meg og mitt og ikke forsvare noen. Kan ikke se at jeg har gjort noe galt, men det er vist noen som mener det så jeg måtte fjerne det siste innlegget mitt for å ikke tråkke noen på tærne.

 

Det innlegget hadde jeg jobbet så utrolig mye med så det var vondt og måtte slette det, men da er det gjort og jeg får heller skrive et annet en annen gang. Og en annen ting er at jeg er ikke naiv og dum jeg har egne meninger, trenger ikke hjelp til å kunne reagere på ting så jeg er ikke lett å manipulere av andre så den må folk lenger ut på landet med.

 

Men jeg får vel si unnskyld til alle som følte seg tråkket på tærne, for det har da aldri vært meningen fra min side men det som er andres meninger om ting får da ikke jeg gjort noe med.

 

VI BLOGGES FOLKENS..

5 kommentarer
    1. Et flott innlegg 🙂
      Trist at du slettet dette om Anna Rasmussen da det er var et meget godt innlegg. Det er tydelig noen som ikke forstår at du er såpass at du kan tenke selv. Du er slett ikke naiv, og langt i fra dum. Man kan vel heller si at det er de som sitter med slike tanker som er “dumme”.
      Det er ikke bare å blogge om seg eller sitt heller her inne. For det er alltids noen som ser “feiler”, og skal legge seg oppi det man skriver eller poster. Men såpass må man tåle om man blogger, liksom!
      Om alle og en hver feier for sin egen dør før de feier for andre, så ville det blitt så mye hyggeligere her inne på Blogg.no. Men dessverre noen som slett ikke kan la være. Det beste er å overse dem og slett ikke mate dem. For da er det ikke gøy lengre å være et troll 🙂
      Håper at du får en god natt <3

    2. poesimylife: Ja jeg syntes det var trist selv også for det innlegget hadde jeg jobbet med i over tre dager for å få det slik jeg ville.

      Takk for denne fine og støttende kommentaren fra deg vennen.

      Ja det blir nok en god natt her for nå er jeg så trøtt at det kan bli noen skrivefeil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg