Det er på tide med en liten oppdatering..

 

 

 

Dagen i dag så har vi vært og besøkt min mor, vi gikk en fin tur og koste oss. Når vi kom tilbake så fant vi ut at vi tok og trimmet litt, med en slik sykkel som man sitter i rullestolen og sykler. Det var lenge siden sist hun hadde brukt den så hun ble sliten, men det går jo greit og vi skal ta oss en runde med sykkelen.

 

Og så når vi skulle hjem så ringte ei venninne av meg, som ønsket at jeg og Elvis skulle komme opp til henne på kaffe og en røyk. Det var noe jeg ikke sa nei takk til for jeg var gått tom for tobakk. Da jeg kom opp så ønsket hun at jeg kunne gå i butikken for henne, og det gjør jeg jo med glede fikk hundre kroner for å gå opp dit så da fikk jeg kjøpt meg sigaretter.

 

Det er ikke så mye mer som er gjort i dag så da har jeg ikke så mye mer å skrive om.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg