Se alltid lyst på livet, selv om du får noen slag for baugen..

 

 

 

 

Heisan alle sammen nå er morgenturen unnagjort, det var god og få beveget seg. Det er terapi for kropp og skjel å komme seg ut på tur selv om det bare var i nærområdet.

 

Det var også stor gevinst for lommeboka også, bare en kommer seg i butikken og får pantet alle flaskene jeg fant, fire fulle bæreposer og nå som panten har gått opp så blir det jo en del jeg skal ned med to fulle søppelsekker senere i dag. Det blir spennende å se hvor mye det blir for jeg må handle inn litt for helgen og det skal jeg bruke flaske pengene til, ellers er lommeboka tom det blir nok litt for til meg Elvis har det han trenger fram til mandag.

 

Nei nå får det være nok syting fra min side, for livet er herlig dere. Fram til nå for man må ta det som det kommer, man må jo ta de små gledene man får her i livet. Det er ikke mange av dem store lyspunktene, men når de kommer så må man gripe dem med begge hendene og litt til.

 

Så dere må alltid se lyst på livet som en kjent sanger sa en gang, husker ikke hva han heter men det gjør ingenting. Det er gode ord fra meg her nå når klokken snart er 13.00.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Det er ikke alltid like lett å se lyst på livet. Men det er en flott egenskap at man greier det. Eldre man blir jo mer setter man pris på de små ting, tror jeg.
      Jeg visste ikke at pant hadde gått opp. Jeg regner med at det blir noen kroner på deg med å pante de flaksene.
      Nyt dagen, jeg håper at den er fin <3

    2. poesimylife: Nei det er ikke enkelt å se lyst på livet, men jeg prøver i allefall å gjøre det.

      Ja panten har gått opp, 2 kroner for de små og 3 kroner for de store. Det ble tre hundre kroner i pant så det ble en del.

      Det ble en fin dag. men nå er det veldig grått ute, så det blir nok dårlig vær og torden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg