Jeg er stolt av meg selv…

 

 

 

 

God morgen bloggen

 

Nå er det en nye dag med nye muligheter, det er fredag og snart helg. Jeg gleder meg til å se hva denne dagen og helgen kan bringe inn i mitt liv, som jeg kan dele med dere lesere av min blogg. I går så lærte jeg meg noe nytt her på bloggen, ja jeg veit at jeg er treig på alt som har med teknologi og gjøre men jeg klarte å lage en video blogg og det er jeg utrolig stolt av meg selv at jeg klarte. Det var ikke store greiene vil vel noen tenke, men for meg var det et kjempe steg. For jeg har ikke turt å prøve på det for jeg er utrolig redd for å gjøre noe galt så jeg kan ødelegge alt, i begynnelsen var jeg til og med redd for å legge ut bilder for jeg trodde jeg ødela at jeg hadde jobbet med på teksten.

 

Nei nå får jeg stoppe snart for jeg og min lille godgutt Elvis skal ut og gå morgentur, så vi begge to får litt frisk luft for det er sunt for både kropp og skjel og komme seg ut og får beveget oss litt.

 

Dere alle sammen får ha en god morgen.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!!

6 kommentarer
    1. Fruglutenfri: Takk det samme.
      Ja jeg skal kose meg med Elvis ja selvfølgelig så skal jeg ta vare på øyeblikkene.

      Ønsker deg og dine en kjempe fin dag..

    2. Jeg er også treg på tekniske ting, lider meg gjennom noe jeg MÅ lære på jobben nå. Var veldig glad når jeg klarte å legge ut noe video-greier på bloggen jeg også. Man må være stolt av sine små fremskritt 🙂
      Ha en fin dag.

    3. frodith: Ja jeg ble veldig glad og stolt, det er godt det ikke er bare meg som er treig på tekniske ting.

      Jeg skal nok ha en fin dag.

      Ønsker deg også en kjempe fin dag….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg