Er noe trøtt og sliten av denne varmen….

 

 

 

Noe trøtt på morgenen er jo en ting, men å være så trøtt midt på dagen eller skal man si på ettermiddagen. Men denne varmen gjør meg så trøtt på dagen som jeg er på morgenen, den gjør meg sliten av ingenting.

 

Har vært en tur hos hu mor i dag og da ble hun veldig glad, og hun sa det når vi kom at de dagene vi kommer på besøk er ukens høydepunkter. Det var kjempe godt og høre, for både meg og hu matmor eller skal jeg si min følgesvenn.

 

Jeg er også veldig sliten etter en natt med ustabilt vær men det var lange pauser i uværet, så jeg fikk sove i to timer i natt og det var jo veldig godt men det var litt lite kjenner jeg nå.

 

For nå vil jeg bare sove så da får en legge seg på sofaen og ta en Powernap , så kanskje holder ut litt utover kvelden.

 

VI BLOGGES FOLKENS…

3 kommentarer
    1. Det var synd å lese at du plages slik i varmen. Selv er jeg friskere og mer opplagt o et slikt vær.
      Flott å lese at du besøker moren din ofte. Jeg regner med at hun setter stor pris på dette.
      Ønsker deg en fin dag, og jeg håper at du får sove til natten <3

    2. poesimylife: Ja jeg plages med varmen og det har nå ligget tordenvær rundt oss mer og mindre i 3 netter.

      Ja hun setter stor pris på våre besøk hos mamma, hun sa i dag at hun setter stor pris på de besøkene vi gjør det er de dagene vi kommer som er høydepunktene i uka.

      Dagen har vært bra, ja det håper jeg også. Ønsker deg og dine en kjempe fin kveld.

      Jeg regner med at det var to hunder som ble veldig glad når dere kom hjem.

    3. Godt at hun sier at hun setter pris på dere. Det er jo en “fortjeneste” bare det 🙂 Du er kjempeflink som tar deg av moren din. Jeg håper virkelig at mine barn vil være slik som deg når jeg blir gammel og grå.
      Hundene var i vigør da vi kom hjem i går kveld. De visste ikke hvilken fot de skulle stå på 🙂 Jeg har ikke ord for hvor mye jeg har savnet de to.
      Håper at kvelden din blir fin <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg