En liten oppdatering var på sin plass nå….

Ja nå fikk vi det etterlengtede regnet, bedre seint enn aldri. Det har regnet fra jeg kom hjem fra min mor ca klokken 14.00 i ettermiddag, det har også vært en del torden ⚡ og lyn også. Det er grunn til at jeg ikke har prioritert og oppdatere bloggen min før nå, og nå så blogger jeg fra mobilen for da er det raskere og logge av igjen. 

 

Jeg er glad 😊 for at det regner ☔ for da får vi en mye friskere og fuktigere natur, og dyra og bakken blir mer naturlig fuktig. Luften blir bedre og temperaturen blir ikke så høye nå er det en mer normal temperatur 19 grader. 

 

Og med nok regn ☔ så vi får fylt opp vann magasinene, så kanskje vi får litt lavere strøm priser her i landet igjen ved tanke på vinteren som kommer. 

 

Ellers så får vi skaffe oss solcellepanel, for sol har vi nok av. En overskrift som var i lokal avisa her i dag var fin men litt på kanten syntes jeg da, men det hadde et viktig budskap. 

 

Det var en stor bolig brann 🔥 her i byen, og da sto det at det er bedre og bruke vannet til dette enn og vanne allerede tørre plener. Er jo enig men med tanke på dem som mistet huset sitt og alt de eide så syntes jeg den var litt på kanten jeg da. 

 

VI BLOGGES FOLKENS…. 

4 kommentarer
    1. Fin oppdatering. Det har tordnet og lynet her i Danmark også, men ikke så mye. Regner masse nå og det er deilig. Godt at de prioriterer branner i stede for plener om det ikke er mulig med vann både ved brann og på tørre plener.
      Håper at helgen din er fin <3

    2. poesimylife: Ja vi har så litte vann i vannmagasinene våres her i byen, slik at vi har harde vanningsrestreksjoner. Men nå er det ingen vits i å vanne plenene for alt er helt brunt, når det gjelder plener. Ja det var jo bra det var derfor jeg syntes ovenfor eieren av huset som ble totalskadd i brannen den overskriften i avisa her i byen.

      Ja helgen har i allefall vært bra til nå, håper at det ikke blir så varmt igjen men det er vel mye å for lange.

    3. Inger: Ja men så er det dette tordenværet da, jeg er dritt redd lyn og torden.

      Dette blir en fin efta og kveld for det er så mye fint på tv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg