På tide med en liten oppdatering. Noe det har vært lite av i noen dager..

 

Nå noen dager så har jeg hatt noen tunge dager, så jeg har fant ut at det var best å ikke skrive noe her inne på

bloggen min . For ikke og legge alle mine tunge tanker på dere, men det er bare dumt og ikke skrive om

de tankene for å vise dere at livet mitt er ingen dans på roser. Men jeg fant det best å holde kjeften min,

for det er ikke alle som tåler å se at livet kan fare med mye kaos i enkelte menneskers liv.

 

 

Men nå skal jeg fortelle noe av det, jeg har følt at alt jeg gjør blir helt feil. Noen mener at det er bare å ta seg sammen,

og gjøre det jeg egentlig vil og ønsker prøv det selv når du ikke en gang tørr og gå i postkassa.

Jeg har gått mine faste turer med lille Elvis gutten, jeg gikk tidlig på morgenen og seint på kvelden.

Har også vært hos min mor som jeg pleier, men da gikk jeg veier som jeg veit at jeg ikke møter så veldig mange menneske.

 

For det er veien dit jeg skal som har vært problemet og ikke dit jeg skal, for jeg er trygg dit jeg skal så det går greit.

På vei hjem så går jeg også de veiene som man slipper å møte folk på tur hjem, men man må jo hjem

også å da jeg kommer hjem så slapper jeg av på sofaen. Men da tenker jeg på at det finnes dem som har

enda verre enn meg, for meg selv tenker jeg de tankene for ikke å føle meg som en komplett idiot.

 

Og nå har det blitt mye bedre enn det var, for jeg fikk prate med ei i kommunen som jobber i

kommunens krise temaet som psykolog og da fikk jeg klarhet i mange av disse tankene og følelsene

jeg har hatt og det var veldig godt.

 

Takk for at dere stakk innom bloggen min..

 

VI BLOGGES!!

4 kommentarer
    1. Maja EIdissen: Å tusen takk, jeg fant bare ikke et bilde som passet til innlegget. Men det passet jo på et vis, på grunn av disen som var over Gaustatoppen.

    2. Dette var trist å lese, Aud Marit. Men det var godt å lese at du har fått pratet med noen og at du følte at det har hjulpet deg. Fint at kommunen stiller opp når du trenger dem.
      Det bidet passet veldig godt til innlegget. Et flott bilde 🙂
      Jeg skulle ønske at du ikke selv ser på deg som en idiot, for det er du da slett ikke. For meg så virker du som en ærlig, hjelpsom og snill person. Du er også veldig flink som tar deg av Elvis og som går ofte på besøk til din mor. Jeg har også lest flere ganger at du har vært hjelpsom med å handle for en venninne av deg. Du har nok mange flere gode egenskaper som du ikke selv ser.
      Jeg glemmer heller ikke det innlegget du hadde der du skrev at på din blogg så var det slett ikke greit å kommentere negativt om andre. Også en meget fin egenskap. For det er viktig å slå hardt ned på slikt.
      Jeg liker deg kjempegodt, og du vet jo at jeg har lyst til at vi skal møtes. Hadde jeg villet møte deg om jeg hadde sett ned på deg? Nei jeg ser opp til deg, og du er sterk som har kommet deg igjennom det du har opplevd. De som ser ned på deg må selv prøve å tråkke i dine spor. Så kan vi se hvem det er som bukker under først.
      Sender deg en stor klem fra Danmark <3

    3. poesimylife: Ja det er godt og det hjalp veldig, og det du skrev i din kommentar hjalp meg veldig den også. Det hadde vært fint å kunne møte deg, men jeg har slik angst som gjør at jeg ikke liker og ta buss og tog for får jeg panikk angst så går jeg av der og da.

      Tusen takk for de fine og støttende ordene du skrev i denne kommentaren.

      Sender deg en stor klem til Danmark til deg og dine her fra Kongsberg Elvis sender også en eller ti.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg