Nå ønsker jeg meg regn og normale levelige temperaturer…..

 

 

 

Nå er det litt for mye av det gode, har vært brennhett i litt for mange uker. Så nå har jeg et stort ønske om noen dager med regn,

det er sikker flere enn meg som ønsker det. De som ønsker seg mye regn er nok bøndene som har alt for lite for til dyrene sine,

men det er ikke mange som tenker på de ville dyrene som har vansker med og finne både mat og vann.

 

Så hva nå dere som nå får elg og annen små vilt i hagene deres, gi dem mat og sett ut bøtter med vann til dem for nå trenger de virkelig hjelp.

For de finner ikke nok mat og vann ute i skogen og ellers i naturen.

 

 

Og det ser ikke ut til å bedre seg utover de nærmeste ukene. Og så har vi alle disse skogbrannene i nærheten av Norge,

for treffer det Norge i oppland og trønderlag som det er mye skog og tørre jorder som det kan bli store konsekvenser her i landet.

 

Så det er ikke bare her i landet vi ønsker oss regn i noen uker, og så ønsker jeg meg litt kjøligere vær kan godt være sol.

 

Takk for at dere stakk innom bloggen min.

 

VI BLOGGES….

4 kommentarer
    1. Uff det begynner å bli meget skummelt ja. I Danmark er det totalt grillforbud. Ja her vi skal bo en uke fra i dag. Trist å være på ferie uten å grille, men det er jo tryggest.
      Lørdagskveld travet vi i Køben og brannbiler, sykebiler + legebilen ulte innmari forbi oss. Det brant, men vi så ikke brannen. Det var full utrykning.

    2. poesimylife: Ja det begynner å bli farlig tørt overalt, en av våre badevann har det blitt så lite vann at det er ikke mye gøy og bade der.

      For alle over 110 cm så går det ikke å svømme, i dag så brenner det i Vestfold området.

      Godt at dere ikke så brannen for det er ikke noe som jeg unner noen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg