Dette blir spennende…

 

 

 

Ja nå er det søndag og det er bare en og en halv uke igjen til vi starter på august, og jeg har meldt meg på blogg. No sitt partner program. 

 

Og da begynner jeg også å tjene penger på bloggen min, og ikke bare bruke penger på shoute som koster 15 kroner gangen for å få noen få lesere på det innlegget. 

 

Det blir jo spennende å se hvor mye man tjener i måneden, så dette kan jo spe på budsjettet mitt med noen kroner. 😂 

 

Takk for at du stakk innom bloggen min, ønsker dere en god dag videre. 

 

VI BLOGGES 

 

6 kommentarer
    1. Så gøy 🙂 Masse lykke til. Skal man tjene noe spesielt så er det viktig å ha en del lesere. Det skal bli gøy å se hvordan dette blir fremover.
      Klem fra Danmark.

    2. poesimylife: Ja det blir spennende dette, jeg kan jo ikke tjene så veldig mye på det i måneden uansett. For jeg har jo uføretrygd, og man tjener penger fra første sidevisning.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

      Håper dere har det bra i Danmark.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg