Vinneren av ukensblogg og ukens lesere, så har jeg fått skrevet dette innlegget.

 

 

 

 

 

Nå har jeg trukket ut ukens blogg og vinneren er http://poesimylife.blogg.no

 Hun som eier den bloggen har en kjempe fin blogg, og skriver om sin hverdag med barn og sine to hunder

og to katter og hennes samboer. Det gjør det glad når hun kommer med sine gode og konstruktive kommentarer.

 

Hun skriver så godt og levende ¨så de skulle tro at man er med på det hun skriver om, og hun er tvers igjennom ærlig og snill og som hun

skriver om i sitt siste innlegg der hun har postet et ordtak om det å være ærlig.

Jeg vil bare si at dere burde ta en titt på bloggen hennes.

 

Og ukens leser nummer en ble http://fruglutenfri.blogg.no/ Hun skriver om sitt liv med cøliaki

og hun har mange fine og kjempe gode oppskrifter på glutenfrie bakverk og mange andre oppskrifter.

 

Jeg har prøvd den pizzaen hun har delt oppskriften på i sin blogg, jeg har en i familien som har gluten intoleranse

den pizzaen er helt nydelig.

 

Dere burde gå inn og ta en titt på bloggen hennes.

 

Ukens leser nummer to ble http://sirialvaer.blogg.no 

Hun er en ung dame på nitten år fra Stavanger ved navnet Siri, hun skriver om seg selv og hennes liv

også skriver hun om mote, sminke og skjønnhet.

 

Hun skriver veldig bra hun skriver så bra om det at til og med jeg leser om mote og sminke og skjønnhet noe som jeg egentlig

ikke leser så mye om. Jeg leser hennes hver dag for det er så naturlig måte hun skriver om det hun brenner for.

 

Så da kommer jeg med anmodning om at dere burde ta en tur innom bloggen hennes.

 

Jeg hadde en til som hadde meldt seg på denne ukens blogg konkurransen så da kommer jeg med en

anbefaling og det er en blogg som jeg har lest hver dag siden jeg begynte å blogge her inne.

 

Og denne bloggen har navnet http://docogdask.blogg.no De har utrolig mange fine blogg innlegg.

 

De skriver om sine turer på camping og hyttetur og alt mulig annet de skriver med humor, og alt annet.

11 kommentarer
    1. Tusen hjertelig takk, Aud Marit 🙂
      Nå ble jeg glad, selv om jeg egentlig hadde glemt denne “konkurransen”.
      Dette var en veldig fin omtale av meg og bloggen min.
      Tusen , Tusen takk <3
      Jeg håper at du og Elvisgutten har hatt en fin mandag og at kvelden og natten din blir fin <3

    2. poesimylife: Det er da bare hyggelig, jeg syntes du har en kjempe fin blogg og hvorfor skal jeg da ikke skrive det.

      Jeg har hatt en kjempe dag og Elvis syntes det har vært og er noe varmt det er nå 38,5 varmegrader på verandaen. Jeg håper at natten blir noe svalere.

    3. Å tusen takk for fin omtale! Setter utrolig stor pris på det 🙂
      Håper du får en fin dag du og Elvis 🙂
      Klem

    4. Fruglutenfri: Takk for det og det skulle da bare mangle, og du den pizzaen er utrolig god.

      Håper på det samme for deg, at du får en kjempe fin dag.

      Klem fra meg og Elvis gutten..

    5. Atter et fint innlegg. 🙂
      Det er så tydelig at du har utviklet skrivemåten din etter å ha gått på kurs.
      Du har alltid skrevet fine og interessante innlegg altså. Og jeg som leser har alltid likt bloggen din.
      Man trenger ikke skrive grammatisk rett, ei heller alltid vise kun solsiden av sitt liv. Og der gjør du nettopp dette. Du er ærlig, og skriver om dine oppturer og nedturer på en enkel og lettleselig måte. Slike bloggere vil vi ha! 🙂
      God natt til deg og Elvis i sommervarmen. 🙂
      Klem.

    6. Line: Tusen takk for en fin kommentar fra deg, jeg må jo være ærlig og skrive som ting er. Kan jo ikke male alt rosen rødt for slik er ikke livet for noen, jeg kjenner ingen som alt er bare bra hele tiden livet igjennom.

      God natt til deg også her har det begynt å regne men det er fortsatt varmt over 19 varmegrader.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg