Fyr løs folkens det er spørsmålsrunde så nå har dere sjansen til å få svar på spørsmålene dere brenner inne med.

 

 

Jeg er av person slik at jeg har mange spørsmål om andre bloggere, men jeg er også slik at jeg får meg ikke til å spørre

dem om det jeg lurer på.

 

Men har dere spørsmål til meg så har dere sjansen til å spørre om det nå, for nå har jeg spørsmålsrunde så nå er det bare

og fyre løs med spørsmål. Ingen spørsmål er for dumme det er bare dumme svar fra meg.

 

Jeg svarer på dem via et innlegg eller to det kommer an på hvor mange spørsmål som kommer inn,

For er det mange like spørsmål så svarer jeg på dem under et, håper det går greit for jeg kommer til å gjøre det uansett.

 

SÅ FYR LØS FOLKENS!!!

4 kommentarer
    1. Dette synes jeg alltid er litt vanskelig. Jeg vet sannelig ikke hva man skal spørre om. Jeg vet jo også litt om deg ettersom jeg har fulgt deg siden jeg startet å blogge i fjor.
      Men her kommer noen spørsmål 🙂
      Har du førerkortet/ kan du kjøre bil?
      Hvor gamle er barna dine nå og hvor gamle var de da de flyttet fra deg?
      Hvor gammel er moren din og har hun fortsatt god husk? Hvor lenge har hun vært på hjem?
      Jeg tror det får greie seg. Nå velger du helt selv om du vil svare på dette 🙂
      Ønsker deg en fin dag <3

    2. poesimylife: Jeg har ikke førerkort.

      Eldste blir 13 år den 26 juli

      Minsten ble 10 år 31 januar

      Eldste var 6 år da han flyttet på fosterhjem

      Minsten var 4 år da han flyttet i fosterhjem.

      Min mor ble 70 år i November og hun husker veldig godt, bare sånn normale ting som både du og jeg kan glemme gjør hun jo. Hun har vært på sykehjem siden 12 mai 2017, da hun fikk hjerneslag. Hun var jo på sykehuset i ca 2 uker før hun ble flyttet over på rehab noe som ikke ga resultat hun er helt lammet i arm og ben på venstre side og 100 prosent pleiepasient.

      Håper dette var greie nok svar, jeg svarte så godt det var mulighet til i disse spørsmålene.

    3. Flotte svar 🙂 Trist dette med moren din og ikke minst sønnene dine. Men barna dine og du er vel vant med at det skal være slik nå da det har gått noen år. Jeg håper at de har det bra i sine hjem begge to. Den ene sønnen din er ett år yngre enn den ene sønnen min, og ett år eldre enn min yngste som er min enste datter.

    4. poesimylife: Nei de syntes det er litt rart at vi ikke kan treffes oftere og ha lengere samvær, De har utrolig gode foster familier begge to.

      Ja det er minsten min som er et år yngre enn din yngste sønn og et år eldre enn datteren din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg