Trøtt.no

 

 

Det ble en vakker kveldshimmel i kveld også, selv om det ble et forferdelig uvær på ettermiddagen.

Med lyn og torden og skogbranner bare 1,5 times kjøring unna, godt at det var både fjell og åser mellom oss

og der det var skogbrann.

 

Nå skal jeg snart gå ut med Elvis gutten så han kan gjøre det han må før vi finner senga her i gården,

for nå er jeg så trøtt og sliten så det er nok best å bare avslutte dagen.

 

Så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder et dynetrekk, for dyne orker jeg ikke for det blir for varmt.

Ta en titt på baksiden av øyenlokkene, for nå glir øynene igjen hele tiden så det tar så sinn sykt lang tid å skrive dette

innlegget.

 

Får håpe jeg får sove hele natten i natt, men det er et fremmedord for min del uansett så er det lov og håpe.

 

Så nå står det igjen og si god natt sov godt alle sammen, det er i alle fall noe jeg må gjøre.

 

VI BLOGGES!!!

6 kommentarer
    1. God natt til deg 🙂 <3
      Ler av dette at du skal "kneble beinhaugen" hehe
      Godt sagt. Jeg skal selv snart kneble min beinhaug å krype til sengs her 🙂

    2. poesimylife: Ja det er jo litt morsomt uttrykk det da, og med de stive leddene mine så er det mer å knekke sammen knokelhaugen da.

      Håper du fikk en god natts søvn for det fikk ikke jeg, sto opp klokken tre i natt for da var det stopp.

    3. Det er ikke morsomt med stive ledd, men et morsomt utrykk hehe
      Jo jeg sover stort sett godt, men noen ganger er det litt for store smerter å slite med om nettene.
      Trist å høre at du sliter så innmari. Nattesøvn er viktig for at dagen skal bli fin.

    4. poesimylife: Nei det er ikke mye moro med så stive ledd og smertefullt er det også.

      Noen netter er jo bedre enn andre, men de er det fåtall av skulle ønske det var flere av.

      Nattesøvn er et av de ordene som er glemt i min fremmedord bok, i alle fall god nattesøvn.

      Men man må jo bare finne noen lyspunkter som gjør dagen bra.

      Ønsker deg og dine en kjempe fin lørdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg